دلایل توقف پرسپولیس برابر صنعت نفت، اتفاقی که مانع از پیروزی شد

به گزارش همیار مشاوره، یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل صنعت نفت در استادیوم تختی آبادان گفت: خوشحالیم از اینکه در این شهر خوب، زیبا و خاطره انگیز هستیم و باید یادی از شهدای دفاع مقدس کنیم. امیدوارم روح تمام آنها شاد باشد.

دلایل توقف پرسپولیس برابر صنعت نفت، اتفاقی که مانع از پیروزی شد

سرمربی پرسپولیس درباره کسب تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان پس از 6 پیروزی متوالی اضافه کرد: به دلیل شرایط جوی و شرایط نامناسب زمین چمن بازی عملکرد جذابی را شاهد نبودیم. در این گونه مسابقات باید به خوبی از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف استفاده کرد اما دو تیم در کارهای دفاعی پیروز بوده و اشتباه تأثیرگذاری به وجود نیامد. ضمن اینکه نتوانستیم از ضربات هم به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به نظرم با توجه به شیوه بازی، یک امتیاز حق پرسپولیس و صنعت نفت بود اما در این شرایط خیلی مهم است اشتباه نکنیم. دروازه بان و دفاع ما عملکرد خوبی داشتند. از ضربات ایستگاهی استفاده نکردیم که همین باعث شد مساوی کنیم.

گل محمدی در مورد عملکرد صنعت نفت توضیح داد: نفت آبادان تیم خوبی است و مربی خوب و بازیکنان با کیفیتی هم دارد اما همانگونه که گفتم شرایط زمین به حدی بد بود که برخلاف اینکه تصور می کردم دو تیم بازی جذابی را به نمایش بگذرند، اما شرایط زمین و شرایط جوی سبب بی کیفیت شدن بازی شد. با این مسائل فکر می کنم بیشتر دیدارها در این استادیوم مساوی تمام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دلایل توقف پرسپولیس برابر صنعت نفت، اتفاقی که مانع از پیروزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل توقف پرسپولیس برابر صنعت نفت، اتفاقی که مانع از پیروزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید