راهنمای خرید برترین پاوربانک های ریمکس؛ 7 مدل خوش قیمت و کارآمد

به گزارش همیار مشاوره، با ادغام تکنولوژی در زندگی روزمره ما، احتیاج به استفاده از پاوربانک برای روشن ماندن دستگاه های هوشمند بیش از پیش خود را نشان داده و به همین علت برندهای مختلفی در بازار به عرضه پاوربانک می پردازند که یکی از آن ها، برند چینی ریمکس است. این برند محبوب چینی در بازار ایران، با توجه به احتیاجهای متفاوت افراد محصولات متنوعی را در طرح ها، ظرفیت ها و با قابلیت های مختلف در اختیار کاربران قرار داده که اتفاقاً قیمت چندان بالایی در مقایسه با سایر برندها ندارند. اگر در پی یک پاوربانک باکیفیت از این برند هستید، در راهنمای خرید برترین پاوربانک های ریمکس همراه خبرنگاران باشید تا شما را با چند محصول پیشرفته و کارآمد در مدل های مختلف آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین پاوربانک های ریمکس؛ 7 مدل خوش قیمت و کارآمد

پاوربانک ریمکس مدل 291 ظرفیت 80000 میلی آمپر ساعت

اگر بودجه لازم برای خرید برترین پاوربانک های ریمکس را در اختیار دارید و در پی محصولی می گشت که توان شارژدهی بسیار بالایی برای دستگاه های مختلف به شما ارائه دهد، پاوربانک ریمکس مدل 291، انتخاب بسیار جذابی برای شما خواهد بود. این محصول بسیار باکیفیت ریمکس ظرفیت 80 هزار میلی آمپر ساعتی دارد و با استفاده از آن شما دغدغه ای از بابت تمام شدن شارژ باتری دستگاه های هوشمند خود نخواهید داشت. این پاوربانک امتیاز خوبی از خریدارانش در فروشگاه همیار مشاوره به دست آورده و طبیعتاً به علت باتری پرظرفیتی که دارد، وزن سنگینی وزن آن به حدود 1670 گرم می رسد که البته برای کاربرانی که آن را درون کیف خود حمل می نمایند، گزینه بسیار خوبی خواهد بود و به هیچ عنوان اذیت نماینده نیست. این محصول سه درگاه ورودی و پنج درگاه خروجی دارد و می تواند به طور همزمان پنج دستگاه را به طور کامل شارژ کند.

این محصول از جنس پلاستیک ABS بادوام فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی، خطوخش ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. این پاوربانک مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) است و مدارهای آن در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده است. بعلاوه با بهره گیری از تکنولوژی شارژ هوشمند (Fit Charge)، این پاوربانک می تواند سرعت و شدت شارژ مناسب برای هر دستگاه را تشخیص دهد و به این ترتیب از فرسودگی باتری و عملکرد وسایل الکترونیکی جلوگیری کند. این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع با توان های 22.5 وات و 20 وات پشتیبانی می نماید و فناوری شارژ PD نیز در این محصول در دسترس کاربران قرار می گیرد.

این پاوربانک ریمکس از نشانگر LED و نمایشگر دیجیتال روی بدنه اش بهره می برد که اطلاعاتی در خصوص شرایط شارژ آن در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه ریمکس یک چراغ قوه قدرتمند نیز روی بدنه این محصول خود طراحی نموده تا در مواقع ضروری بتوانید از آن بهره ببرید. سه پورت USB-A که یکی از آن ها با توان 22.5 وات و با پروتکل QC، یک پورت USB-C با حدبیشتر توان خروجی 20 وات و با پروتکل PD و یک پورت میکرو USB نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. پورت USB-C این محصول هم به صورت ورودی و هم به صورت خروجی قابلیت استفاده دارد و خود پاوربانک را با توان 18 وات و کابل فست شارژ می تواند در مدت زمان حدود 16 ساعت به طور کامل شارژ کند. یک بند نیز برای حمل و نقل راحت تر این محصول روی بدنه اش تعبیه شده است.

پاوربانک ریمکس مدل Fast Charge 22.5W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مدل Fast Charge 22.5W، یکی دیگر از برترین پاوربانک های ریمکس در بازار به شمار می رود که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و با ظرفیت مناسبش می تواند برترین گزینه برای کاربرانی باشد که در پی یک محصول پرقدرت و خوش وزن برای حمل و نقل هستند. اول از همه باید به ابعاد بسیار جمع وجور و ضخامت تنها 28 میلی متری این محصول اشاره کنیم که وزنی حدوداً 394 گرمی دارد و به راحتی می توانید آن را در کیف خود قرار دهید و به سادگی آن را حمل کنید. از آن جایی این پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی ریمکس از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید، قادر است دستگاه های شما را با سرعت بسیار بالایی هم شارژ کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) هم باعث شده تا این پاوربانک بتواند به راحتی تبلت را هم با سرعت بسیار خوبی شارژ کند.

این محصول حدبیشتر توان خروجی 22.5 وات و 18 واتی را به کاربران ارائه می دهد و سه درگاه خروجی USB-C، USB-A و میکرو USB روی بدنه آن دیده می گردد. بنابراین شما به لطف این سه درگاه می توانید به طور همزمان دو دستگاه هوشمند را به طور کامل شارژ کنید. وقتی این محصول را در دست خود می گیرید، متوجه کیفیت بسیار خوب بدنه آن خواهید شد که از پلاستیک ABS فراوری شده تا هم مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها داشته باشد و هم وزن دستگاه را چندان بالا نبرد. یکی از ویژگی های جالب و کارآمد این محصول به همراه داشتن دو کابل شارژ لایتنیگ و USB-C روی بدنه دستگاه است تا شما بر اساس نوع دستگاه خود آن را شارژ کنید و احتیاجی به حمل کردن کابل آن نداشته باشید. یک نشانگر LED روی فریم جانبی این پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که اطلاعات لازم در خصوص اندازه شارژ باتری را به کاربران اطلاع می دهد.

پاوربانک ریمکس مدل Fast Charge 22.5W از طیف گسترده ای از تکنولوژی های روز جهان نظیر حالت ویژه جریان کم (low-power) برای شارژ وسایل کوچک مانند هدفون های بی سیم و ساعت های هوشمند، شارژ ایمن و محافظت چندگانه از باتری دستگاه ها در برابر اتصال کوتاه، افزایش جریان، ولتاژ، تخلیه شارژ و مواردی از این قبیل پشتیبانی می نماید و از لحاظ ایمنی هیچ مسئله ای برای باتری دستگاه هوشمند شما به وجود نمی آورد. بعلاوه این محصول را به علت استفاده از باتری لیتیوم پلیمری می توان درون هواپیما برد و از آن استفاده نمود.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-184 ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت

یکی از ویژگی های خوب برترین پاوربانک های ریمکس، تنوع ظرفیتی بسیار بالای باتری آن هاست که از جمله این موارد می توان به مدل RPP-184 اشاره کنیم که با در اختیار داشتن یک باتری با ظرفیت 40 هزار میلی آمپر ساعت احتیاج شما به شارژ دستگاه های مختلف را رفع می نماید. این پاوربانک باکیفیت ریمکس وزن حدود 891 گرمی دارد که با توجه به باتری ظرفیتی که درون آن مورد استفاده قرار گرفته، امری کاملاً طبیعی است و خیلی ساده می توان آن را درون کیف خود حمل و نقل کرد. این محصول از پلاستیک ABS سبک فراوری شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی از خود نشان می دهد و وزن زیادی به گوشی نمی دهد.

روی بدنه پاوربانک ریمکس مدل RPP-184 در مجموع شش درگاه شامل سه درگاه خروجی USB، یک درگاه ورودی USB-C، یک درگاه ورودی میکرو USB و یک ورودی لایتنینگ به چشم می خورد. این موضوع یعنی شما با استفاده از این پاوربانک می توانید به طور همزمان سه دستگاه خود را به طور کامل شارژ کنید. این محصول از حدبیشتر توان خروجی 10 واتی پشتیبانی می نماید، هر پورت خروجی به تنهایی دارای حدبیشتر توان 2.1 آمپر و هر پورت ورودی دارای ماکسیمم توان 2 آمپر است. یک نشانگر LED نیز روی بدنه این محصول تعبیه شده که به کاربران در خصوص شارژ باتری اطلاع رسانی خواهد نمود.

پاوربانک RPP-184 از شرکت ریمکس، با یک صفحه نمایش دیجیتال LED برای نمایش اندازه شارژ باطری ارائه می گردد. به علاوه، این پاوربانک با یک چراغ LED با نور بسیار قوی به عنوان چراغ قوه و چراغ مطالعه طراحی شده است. برای راحتی کاربران، یک دکمه سوئیچ روشن/خاموش در کنار پاوربانک قرار داده شده که با فشار دادن آن، می توان صفحه دیجیتال و چراغ قوه را روشن یا خاموش کرد. بعلاوه ریمکس یک بند چرمی بسیار مستحکم و مقاوم برا حمل آسان این پاوربانک در بالای آن تعبیه نموده که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. باتری این محصول نیز بدون اینکه خطر انفجار داشته باشد، قادر است دمای 1000 درجه سانتی گراد را به مدت 26 ثانیه تحمل کند و شما امکان استفاده از آن در هواپیما را نیز بدون هیچ مسئله ای خواهید داشت.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-199 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

اما می رسیم به یک محصول پرطرفدار و پرفروش از برترین پاوربانک های ریمکس یعنی مدل RPP-199. این محصول به لطف ویژگی های خوبی که به کاربران ارائه می دهد، توانسته نظر بسیاری از آن ها را به خود جلب کند و حدود 76 درصد از خریدارانش در همیار مشاوره ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند. این پاوربانک مجهز به یک باتری با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی است که به راحتی می تواند بیشتر دستگاه های هوشمند شما را به طور کامل شارژ کند. چهار پورت روی بدنه این محصول تعبیه شده که هر کدام توان خروجی متفاوتی را ارائه می دهند. دو تا پورت USB-A که یکی از آن ها توان 22.5 واتی ارائه می دهد و دیگری توان 10 واتی در اختیار کاربر قرار می دهد. پورت USB-C هم می تواند توان خروجی 20 وات را در اختیار کاربر قرار دهد. توان ورودی این پورت 18 وات است. پورت میکرو هم صرفا برای شارژ کردن پاوربانک با توان 18 وات مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از موارد جالب این پاوربانک به همراه داشتن سه کابل میکرو USB، USB-C و لایتنینگ است به خوبی درون بدنه این محصول جای می گیرند و شما را از حمل کردن کابل های اضافی و دست و پا گیر بی احتیاج می نماید. ریمکس یک نمایشگر LCD روی پنل جلویی این محصول تعبیه نموده که اطلاعات کاربردی در خصوص شرایط شارژ این محصول را به کاربران می دهد. باتری لیتیوم یونی پاوربانک ریمکس کیفیت بالا و دوام مناسبی دارد. پلاستیک ABS فراوری نماینده این کالا آن را تا حد مناسبی در برابر آسیب های احتمالی نظیر افتادن از ارتفاع کم مقاوم نموده است. در قسمت بالای پاوربانک ریمکس مدل RPP-199 دو چراغ با نور LED پرقدرت در نظر گرفته شده که از آن می توان در مواقع ضروری به عنوان چراغ قوه بهره برد. این محصول حدود 700 گرم وزن دارد و کاربران برای حمل کردن آن درون کیف خود مسئله ای نخواهند داشت.

بعلاوه باتری این پاوربانک دارای تدابیر امنیتی بخصوصی برای محافظت در مقابل جریان، ولتاژ یا دمای بالا است و در برابر حوادثی نظیر شرایط آتش سوزی، تغییرات جریانی، اتصال کوتاه و … از خود مقاومت نشان می دهد. در بخش کناری این محصول یک زبانه به عنوان هولدر گوشی قرار گرفته تا شما ضمن شارژ کردن گوشی، بتوانید از آن برای تماشا محتواهای دلخواه خود نیز بهره ببرید. همه این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب، از RPP-199 یک پاوربانک با ارزش خرید بالا ساخته و اگر بودجه محدودی برای خرید دارید، این محصول شما را پشیمان نخواهد نمود.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-68 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

اگر در بازار برترین پاوربانک های ریمکس در پی محصولی می گشت که هم باتری پرظرفیتی داشته باشد و هم وزن آن سبک باشد، مدل RPP-68 با مجهز بودن به باتری با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعت تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. این محصول ابعاد کاملاً جمع وجوری دارد و وزن حدود 300 گرمی اش، آن را به یک گزینه مناسب برای حمل و نقل تبدیل نموده است. این پاوربانک ریمکس در مجموع چهار درگاه دارد که شامل دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A و یک درگاه میکرو USB می گردد و درگاه USB-C آن از حدبیشتر توان خروجی 20 واتی و درگاه USB-A آن از حدبیشتر توان خروجی 22.5 واتی پشتیبانی می نماید.

این مدل از شارژهای ریمکس فناوری شارژ سریع کوالکام و فناوری شارژ سریع Power Delivery را به همراه خود دارد؛ به همین علت احتیاجی نیست نگران آسیب هایی نظیر شارژ بیش از حد باتری تلفن همراهتان باشید و می توانید دستگاه یا ابزار جانبی دیجیتال خود را در مدت زمانی کوتاه شارژ کنید. بعلاوه این محصول با بیشتر دستگاه های هوشمند سازگار است و از این بابت نیز هیچ مسئله ای وجود ندارد. روی بدنه این پاوربانک ریمکس یک نمایشگر LCD نیز تعبیه شده که کاربران را از شرایط شارژ دستگاه به صورت درصدی مطلع می نماید. شما با استفاده از این محصول می توانید به طور همزمان دو دستگاه خود را به طور کامل شارژ کنید. بدنه این محصول را پلاستیک ABS تشکیل داده که مقاومت خوبی در برابر آسیب پذیری ها دارد و از دستگاه های شما در برابر جریان ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت خواهد نمود.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-531 ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت

اگر گوشی هوشمند شما از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و در پی یکی از برترین پاوربانک های بی سیم ریمکس در بازار هستید، مدل RPP-531 را می توانید به عنوان یک گزینه خرید خوب برای خود در نظر بگیرید. این محصول قادر است دستگاه های شما را به صورت بی سیم شارژ کند و حدبیشتر توان خروجی 15 واتی را نیز ارائه می دهد. البته اگر دستگاه شما از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید نیز ایرادی ندارد، چرا که روی بدنه این محصول یک درگاه USB-C و یک درگاه USB-A نیز تعبیه شده که به ترتیب حدبیشتر توان خروجی 20 و 22.5 واتی دارند و به راحتی می توانند دو دستگاه هوشمند را به طور همزمان شارژ نمایند. ظرفیت باتری این پاوربانک ریمکس 10 هزار میلی آمپر ساعتی است و وزن بسیار سبک 211 گرمی آن برای آن دسته از کاربرانی که زیاد جابه جا می شوند، کاملاً رضایت بخش خواهد بود.

مگنت تعبیه شده در پنل پشتی این محصول به جهت شارژ بی سیم دستگاه های هوشمند، قوی است و شما می توانید با خیالی راحت گوشی های با پشتیبانی از این قابلیت خود را روی آن قرار داده تا شارژ شوند. این پاوربانک از قابلیت شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می نماید و به لطف این فناوری پاوربانک به سادگی حدبیشتر توان دستگاه شما را تشخیص می دهد، بنابراین هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به دستگاه شما وجود ندارد. پاوربانک ریمکس مدل RPP-531 دارای تراشه هوشمندی برای کنترل جریان است که با کنترل مداوم جریان از باتری، گوشی های متصل به آن را محافظت می نماید.

با وجود قابلیت شارژ سریع، این پاوربانک دارای باتری لیتیوم پلیمری با امنیت بالا است که می توان آن را در سفرهای هوایی نیز به همراه خود داشت. نشانگر LED نیز روی بدنه این محصول به چشم می خورد که اطلاعات لازم در خصوص شارژ دستگاه را به کاربران می دهد. این محصول با کلیه گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و بدنه فراوری شده از جنس پلاستیک ABS آن نیز، مقاومت خوبی در برابر خط وخش و ضربات احتمالی دارد. این پاوربانک با کیفیت ریمکس به خوبی جوابگوی احتیاج شما در سفر و مواقعی که به پریز برق دسترسی ندارید، خواهد بود.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-316 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

یکی دیگر از برترین و خاص ترین پاوربانک های ریمکس در بازار می توان به مدل RPP-316 اشاره نمود که کیفیت ساخت به شدت خوبی دارد و به لطف ویژگی های مناسبی که ارائه می دهد، بسیار کاربرپسند خواهد بود. این پاوربانک یک باتری 20 هزار میلی آمپر ساعتی دارد که با استفاده از آن می توان شارژ مورد احتیاج برای چند دستگاه را به راحتی فراهم کرد. وزن این محصول حدود 400 گرم است که جزو محصولات سنگین بازار به شمار می رود، اما با این حال شما می توانید آن را درون کیف خود جابه جا کنید. روی بدنه این محصول سه درگاه قرار گرفته که شامل یک پورت USB-C، USB-A و میکرو USB می گردد. درگاه میکرو USB این محصول برای شارژ کردن آن کاربرد دارد، اما درگاه USB-C و درگاه USB-A این پاوربانک از حدبیشتر توان خروجی 20 و 22.5 وات پشتیبانی می نماید و حتی امکان شارژ کردن باتری پاوربانک با درگاه USB-C نیز وجود دارد.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-316 مجهز به یک نشانگر LCD است که کاربران می توانند اطلاعات مربوط به شرایط و سرعت شارژ این محصول را از این قسمت مورد آنالیز قرار دهند. این محصول برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت ، GPS، لپ تاپ ها و موارد دیگر گزینه منطقی محسوب می گردد. این دسته از پاوربانک ها به PD Power banks یا Power Delivery معروف هستند و از استاندارد ورود به هواپیما نیز پشتیبانی می نمایند. ریمکس روی این محصول یک کلید طراحی نموده که شما با فشردن آن می توانید عملیات شارژ باتری دستگاه های خود را شروع نموده و یا آن را به اتمام برسانید. این محصول در برابر مشکلاتی نظیر انواع اختلال در نوسانات و افزایش دما مقاوم است.

منبع: همیار مشاوره

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین پاوربانک های ریمکس؛ 7 مدل خوش قیمت و کارآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین پاوربانک های ریمکس؛ 7 مدل خوش قیمت و کارآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید