راه چاره ورود شوراها در نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی ، قائمی: مجوز این تاکسی ها از سوی نهادهای حاکمیتی صادر می گردد

به گزارش همیار مشاوره، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه نظر رئیس شورا در رابطه با ضرورت اثرگذاری شورای شهر در نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی به جا و درست است، یادآور شد: مساله این است که راه حل و چگونگی اعمال و اجرای آن هنوز پیدا نشده است.

راه چاره ورود شوراها در نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی ، قائمی: مجوز این تاکسی ها از سوی نهادهای حاکمیتی صادر می گردد

به گزارش همیار مشاوره، علی اصغر قائمی با بیان اینکه تاکسی های اینترنتی کسب و کار ملی هستند، اظهار کرد: فعالیت این تاکسی ها بخشی نیست که شورای یک شهر بتواند در نرخ گذاری و روند فعالیت آنها اعمال نظر کند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مجوز این تاکسی ها از سوی نهادهای حاکمیتی صادر می گردد، اعلام کرد: با توجه به این موضوع برای اعمال نظر شورا در نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی در مرحله اول باید توافقات بالادستی صورت بگیرد.

او ادامه داد: نقش شوراها در کسب و کارهای این چنینی که در مقیاس ملی عمل می نمایند و آثار آنها در مقیاس محلی است هنوز معین نشده است.

قائمی با بیان اینکه نظر رئیس شورا در رابطه با ضرورت اثرگذاری شورای شهر در نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی به جا و درست است، یادآور شد: مساله این است که راه حل و چگونگی اعمال و اجرای آن هنوز پیدا نشده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بعلاوه توضیح داد: در این حوزه از سویی دیگر شورای عالی فضای مجازی، این تاکسی ها را به عنوان یک اکوسیستم می شناسد و در پی این است که نظامات رگولاتوری و تنظیم گری بخشی را برای این تاکسی ها تنظیم کند.

او تأکید کرد: طبیعتاً باید یک یا دو شهر که بیشترین دامنه استفاده از تاکسی های اینترنتی را دارند در این نظامات قرار بگیرند و اگر اینگونه باشد، می توان نقش شوراها را در نرخ گذاری اعمال کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه چاره ورود شوراها در نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی ، قائمی: مجوز این تاکسی ها از سوی نهادهای حاکمیتی صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره ورود شوراها در نرخ گذاری تاکسی های اینترنتی ، قائمی: مجوز این تاکسی ها از سوی نهادهای حاکمیتی صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید