رستوران های وان، ترکیه

به گزارش همیار مشاوره، وان یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که هواداران فراوانی دارد. غذا خوردن در رستوران های وان، فرصتی عالی برای چشیدن طعم برترین غذاهای محلی است.

رستوران های وان، ترکیه

وان یکی از مقاصد تور ترکیه است که هواداران زیادی در میان گردشگران ایرانی دارد. معروفیت جهانی وان به خاطر گربه های سفید پشمالویی با یک چشم آبی و دیگری زردرنگ است که با نام گربه وان می شناسند. یکی از تفریحاتی که بدون شک در سفر به وان دوست دارید تجربه کنید، سر زدن به رستوران ها و خوردن غذاهای بین المللی یا محلی است. در ادامه با تعدادی از رستوران های مشهور وان آشنا می شویم.

رستوران الیت (Elite)

این رستوران چون نگینی در حلقه رستوران های وان می درخشد. برترین غذاهای بین المللی و محلی را می توانید امتحان کنید و نوشیدنی های خاصی از سراسر جهان همراه با غذایتان سفارش دهید. این رستوران، طراحی دکور بی نظیری دارد و منوی آن بسیار متنوع و مجذوب کننده است.

رستوران Tepe Ocakbaşı

این رستوران یکی از برترین رستوران های شهر برای خوردن یک وعده غذای لذیذ است. تنوع کباب های رستوران بسیار قابل توجه است. منوی آن بسیار متنوع و گسترده است و فضای داخلی آن طراحی بی نظیری دارد که بدون شک توجه تان را جلب می نماید. برترین غذاها و نوشیدنی های داخلی و بین المللی را با برترین کیفیت می توانید در این رستوران نوش جان کنید.

کافه کمپانی

این کافه یکی از برترین کافه های وان است که در آن برترین قهوه ها و دسرهای بین المللی سرو می گردد. کیک هایی که قبلا طعم لذیذ آن ها را امتحان ننموده اید و دسرهایی که تزیینات زیبای آن ها، بدون شک مورد توجه تان قرار می گیرد. همین طعم های متنوع، متفاوت و نو است که این کافه را به برترین کافه شهر تبدیل نموده است. طعم دسرهای لذیذ با عطر برترین قهوه های جهان، در کنار دکوراسیون مدرن و مجذوب کننده از دلایل مجذوب کنندهیت این کافه است. انواع شیرینی، بستنی و آب میوه تازه هم در این کافه سرو می گردد.

رستوران Akdamar

در این رستوران می توانید برترین غذاهای دریایی و ماهی های خوشمزه که از دریاچه وان صید می شوند را امتحان کنید. به غیر از غذای دریایی، غذاهای سنتی ترکی هم در این رستوران سرو می گردد که نباید فرصت امتحان کردن آن ها را از دست بدهید.

رستوران Damak Kebap

همان طور که از نام رستوران هم معین است، در اینجا می توانید برترین کباب های شهر را پیدا کنید. در کنار غذا می توانید برترین سالادها و نوشیدنی های سنتی ترکیه از جمله دوغ های لذیذ محلی را سفارش دهید. یکی از ویژگی های عالی این رستوران، برخورد گرم و صمیمانه صاحب رستوران و کارکنان آن است.

منبع: کجارو / turkeyhotel.ir / lehotels.com

به "رستوران های وان، ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های وان، ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید