رکورد دست نیافتنی آیفون، چهار گوشی پرطرفدار دنیا همه محصول اپل هستند

به گزارش همیار مشاوره، طبق آمار شرکت کانالیس، آیفون 14 پرو، 14 پرو و 14 پرفروش ترین گوشی های پرچمدار در فصل اول 2023 در بازار جهانی بوده اند.

رکورد دست نیافتنی آیفون، چهار گوشی پرطرفدار دنیا همه محصول اپل هستند

به گزارش دیجیاتو، اگرچه فروش کلی گوشی های هوشمند در بازار جهانی روند نزولی دارد، اما ظاهراً گوشی های گران قیمت افزایش فروش را تجربه می نمایند. طبق گزارشی نو، فروش سالانه گوشی های گران تر از 500 دلار، رشد 4.7 درصدی را تجربه نموده و آیفون 14 پرو مکس محبوب ترین پرچمدار بازار در فصل اول 2023 بوده است.

طبق توییت شرکت تحقیقاتی کانالیس، درحالی که فروش جهانی گوشی های هوشمند در فصل اول 2023 با کاهش 13.3 درصدی روبه رو بوده، گوشی های گران قیمت مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. در تصویری که کانالیس برای آمار فروش گوشی ها منتشر نموده است، فهرستی از پرفروش ترین گوشی ها هم به چشم می خورد. این آمار مربوط به فروش گوشی ها به فروشنده ها می گردد.

محبوب ترین گوشی های پرچمدار در فصل اول 2023

کانالیس فهرستی از 15 گوشی هوشمند را منتشر نموده است که در صدر آن، آیفون 14 پرو مکس به چشم می خورد. پس از آیفون 14 پرو مکس، به ترتیب آیفون 14 پرو و آیفون 14 قرار دارند که از استقبال بالای کاربران از نوترین گوشی های اپل، به ویژه نسخه های گران قیمت آن ها خبر می دهد.

البته در این فهرست شرکت های دیگری هم حضور دارند که پررنگ ترین آن ها، سامسونگ است. گلکسی S 23 اولترا، قدرتمندترین پرچمدار کنونی سامسونگ، در جایگاه پنجم و پس از آیفون 13 به چشم می خورد. در رتبه های پایینی جدول هم گوشی های شیائومی 13 و میت 50 قرار گرفته اند.

طبق آمار کانالیس، گوشی های زیر پرفروش ترین پرچمدار ها (گوشی های گران تر از 500 دلار) در فصل اول 2023 بوده اند:

آیفون 14 پرو مکس

آیفون 14 پرو

آیفون 14

آیفون 13

گلکسی S 23 اولترا

آیفون 14 پلاس

گلکسی S 23

آیفون 12

گلکسی S 23 پلاس

گلکسی زد فلیپ 4

نسل سوم آیفون SE

گلکسی S 22

شیائومی 13

هواوی میت 50

گلکسی S 21 FE 5 G

با توجه به آمار بالا، بعید به نظر می رسد سامسونگ بتواند در ادامه امسال میلادی به جایگاه های اول تا چهارم فهرست دست یابد؛ حتی اگر نسل نو گوشی های تاشوی خود را زودتر از سال های گذشته معرفی کند.

منبع: فرارو

به "رکورد دست نیافتنی آیفون، چهار گوشی پرطرفدار دنیا همه محصول اپل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد دست نیافتنی آیفون، چهار گوشی پرطرفدار دنیا همه محصول اپل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید