هواوی P60 پرو با نمایشگری مجهز به جزیره پویا عرضه می گردد

به گزارش همیار مشاوره، اینطور که به نظر می رسد، هواوی می خواهد گوشی P60 پرو را با نمایشگری مجهز به جزیره پویا به سبک نمایشگر آیفون 14 پرو و پرو مکس راهی بازار کند.

هواوی P60 پرو با نمایشگری مجهز به جزیره پویا عرضه می گردد

هواوی به تازگی رسما اعلام نموده که میخواهد در ماه مارس سال 2023 (ماه میلادی جاری)، سری 60 از پرچم داران خانواده P خود را هم راهی بازار کند. این شرکت چینی که همچنان با تحریم های سنگین آمریکا دست و پنجه نرم می نماید، نمی تواند در این گوشی در بازار جهانی از پردازنده هایی استفاده کند که مجهز به فناوری 5G هستند. بعلاوه خبری از نسخه رسمی و اصلی اندرویدی در آن ها هم نیست تا بدین ترتیب کاربران به کار با سیستم عامل بومی خود هواوی یعنی هارمونی عادت نمایند که از هیچ سرویس و اپلیکیشنی از گوگل پشتیبانی نمی نماید.

تصویری که به تازگی از P60 پرو منتشر شده، دوربین اصلی بسیار بزرگ آن را به نمایش می گذارد. سری P از این جهت اینگونه نام گذاری شده اند که حرف P، نخستین حرف کلمه Photography به معنای عکاسی است. به عبارتی دیگر، این سری از گوشی های هواوی با تمرکز بر دوربین راهی بازار می گردد و در نتیجه انتظار می رود عملکرد P60 پرو هم از این لحاظ عالی باشد. موضوعی که با انتشار نمونه تصاویر ثبت شده به وسیله این گوشی و مقایسه آن با تصاویر ثبت شده به وسیله گلکسی S23 اولترا تا حدودی هم تأیید شد؛ هرچند به نظر می رسد باید تا عرضه رسمی این گوشی و آنالیز کامل آن منتظر ماند چون در آن مقایسه دیدیم که کهکشانی سامسونگ در برابر P60 پرو حرفی برای گفتن نداشت.

این تصویر بعلاوه نشان می دهد روی بخش جلوی نماینده مورد انتظار هواوی یک پنل تخت ارتقا یافته تعبیه شده که روی فریم آن کلیدهایی با رنگ بندی متفاوت به چشم می خورد. روی بالاترین قسمت این پنل هم دو حفره را شاهد هستیم که به نظر می رسد از قابلیت جزیره پویا هم پشتیبانی کند. این قابلیت نخستین بار در سری آیفون 14 پرو معرفی گردید و از آن پس مورد توجه بسیاری از کاربران و حتی شرکت های سازنده گوشی از جمله شرکت های چینی نهاده شد. در نتیجه تعجبی ندارد اگر آن را در پرچم دار بعدی هواوی ببینیم.

تا رونمایی از P60 پرو مدت زمان زیادی باقی نمانده اما با این حال باید خبرهای مربوط به آن را در حد یک شایعه در نظر گرفت تا زمانی که رسما رونمایی گردد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

7,095,000

تومان

گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

5,406,000

تومان

محبوب ترین گوشی های هواوی در همیار مشاوره

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی P60 پرو با نمایشگری مجهز به جزیره پویا عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی P60 پرو با نمایشگری مجهز به جزیره پویا عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید