زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر اعلام شد ، برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری خبرنگاران

به گزارش همیار مشاوره، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور 30 هزار نفر است، نتایج پذیرفته شدگان در آزمون ارشد فراگیر تا سرانجام سال 99 اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر اعلام شد ، برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه همیار مشاوره، مرتضی محسنی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه 17 بهمن ماه 99 با حضور 87 هزار و 680 داوطلب در 180 رشته و یک هزار و 337 رشته محل برگزار شد و نتایج آن تا پایان سال جاری اعلام می شود.

محسنی ادامه داد: از مجموع داوطلبان نوبت بیست و یکم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، 40 هزار و 754 داوطلب مرد و 46 هزار و 926 داوطلب زن در این آزمون شرکت کردند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 5 گروه آزمایشی با نظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیام نور برای حفظ پروتکل های بهداشتی در 167 حوزه امتحانی در 31 استان کشور و در نهایت دقت و سلامت برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور شرح داد: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه از طریق سامانه سنجش سامانه خود اظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه های امتحانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور یافتند.

محسنی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور 30 هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان تا پایان سال اعلام می شود. دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز می کنند و کلاس ها به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر اعلام شد ، برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر اعلام شد ، برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید