عجیب ترین مدل موی لیلا بلوکات در جشن تولد ! ، شوآف ادامه دارد

به گزارش همیار مشاوره، خبرنگاران: لیلا بلوکات تصویری را از خود با مدل موهای خاص در جشن تولدش به اشتراک گذاشت.

عجیب ترین مدل موی لیلا بلوکات در جشن تولد ! ، شوآف ادامه دارد

لیلا اوتادی تابستان 1362در تهران به جهان آمد. لیلا اوتادی در دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد. لیلا اوتادی دانش آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری شروع کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی عکس تازهی را منتشر کرد.

به گزارش همیار مشاوره، لیلا بلوکات بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش تصویری متفاوت را با مدل موهای عجیب در جشن تولدش منتشر کرد.

تجربه تلخ لیلا بلوکات از کرونا

لیلا بلوکات بازیگران سینما و تلویزیون یکی از هزاران تنی است که تا اینجای کار به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

او پس از بیمار شدن از مردم درخواست کرد که ویروس بسیار مسری کرونا را جدی بگیرند: بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می خواهم که رعایت کنید.

او حالا در گفتگویی تازه با رادیو تهران درباره تجربه وحشتناکش در روزهای مبارزه با بیماری صحبت نموده است. بلوکات می گوید: تا آخرین لحظه به خودم می گفتم که امکان ندارد کرونا باشد، حتما سرماخوردگی است.

روزی که زنگ زدند و به من گفتند که کرونای شما مثبت است، باورم نمی شد، اما نترسیدم. زمانی ترسیدم که بینایی ام را از دست دادم. من هنوز هم حالم خیلی مطلوب نیست.

سرفه های پیاپی که امان بلوکات را بریده بود، از عوارض این بیماری است. او یکبار پس از سرفه های شدید به مدت کوتاهی بینایی اش را از دست می دهد!

بلوکات در این باره گفت: یک هفته بود که بیمار بودم اما خبر را عمومی نکردم. زیر نظر دکتر بودم در خانه. اول فکر می کردم نباید اطلاع دهم. یک روز آنقدر سرفه کردم که ناگهان دیدم دیگر نمی بینم و جلوی چشمم تار است.

آنجا بود که ترسیدم و به گریه افتادم. به خودم می گفتم که امشب را به صبح نمی رسانم. اما بعد از حدود دو ساعت آرام آرام بینایی ام برگشت. در آن دو ساعت جهنم را از سر گذراندم.

منبع: رکنا

به "عجیب ترین مدل موی لیلا بلوکات در جشن تولد ! ، شوآف ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین مدل موی لیلا بلوکات در جشن تولد ! ، شوآف ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید