زنده باد متن طولانی! شاید توییتر تا چند وقت بعد، امکان درج یادداشت های طولانی به کاربرانش بدهد

به گزارش همیار مشاوره، توییتر در توییتی تأیید کرد که این شرکت در حال آزمایش یک ویژگی تازه وبلاگ نویسی طولانی به نام Twitter Notes است. این پلتفرم می گوید این ویژگی در حال حاضر برای گروه منتخبی از کاربران در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و غنا در دسترس است و مردم در بیشتر کشورها می توانند یادداشتها را در توییتر و خارج از آن بخوانند.

زنده باد متن طولانی! شاید توییتر تا چند وقت بعد، امکان درج یادداشت های طولانی به کاربرانش بدهد

توییتر نحوه عملکرد این ویژگی را در دو گیف مجزا به اشتراک گذاشته است. کاربران می توانند برای آغاز نوشتن یادداشت، روی برگه Write کلیک نمایند و پس از خاتمه می توانند یادداشت را در توییت خود جاسازی نمایند. چندین نویسنده قبلاً یادداشتهایی را در این پلتفرم منتشر نموده اند که به صورت پست هایی طولانی ظاهر می شوند که می توانند شامل توییت ها، ویدیو ها و تصاویر ترکیبی هم باشند.

چند ماه است که حرف هایی در این مورد شنیده ایم، از جمله گزارش روز سه شنبه از TechCrunch که چنین ویژگی ای را تایید کرد. در ماه مه، جین مانچون وونگ، محقق برنامه، اسکرین شات هایی از یک ویژگی به اشتراک گذاشت.

اسکرین شات های بیشتری از همین ابزار در ماه آوریل به وسیله محقق دیگر اپلیکیشن به نام نیما اوجی به اشتراک گذاشته شد که گزینه هایی را به کاربران نشان می داد تا پست ها را با دنبال نمایندگان خود به اشتراک بگذارند یا پیوند های مستقلی برای پست ها ایجاد نمایند تا در جای دیگری در وب به اشتراک بگذارند.

افزودن نوشتار طولانی به توییتر می تواند به شدت شخصیت پلتفرم را تغییر دهد، که از همان اول کار، فلسفه اش با نوشته کوتاه تعریف شده است (در ابتدا، طول توییت ها فقط 140 کاراکتر بود، تا اینکه در سال 2017 به 280 کاراکتر، یعنی دو برابر رسید.)

البته رشته توییت ها را هم شاید بگردد توجه توییتر به نوشته های طولانی در نظر گرفت. رشته توییت ها اتفاقا خیلی مورد توجه کاربران قرار می گیرند. اما به هر حال خواندن و نوشتن آنها دشوارتر از یک متن طولانی عادی به صورت یک صفحه وب است.

توییتر با گنجاندن نوشتار های طولانی در پلتفرم خود، به طور بالقوه می تواند ارزش بیشتری از این پست ها را به دست آورد.

به این ترتیب شاید وبلاگ نویس های حرفه ای یا کاربرانی که متن تحلیلی می نویسند، دیگر ناچار نباشند لینک مقالات را توییت نمایند و شاهد باشند که کلیک خیلی اندکی روی لینک ها اجرا شده و سرخورده بشوند. مقاله طولانی را از همان اول در توییتر درج می نمایند و بازخورد می گیرند و راضی می شوند.

در دنیای شبکه های اجتماعی شاید توییتر، با این کار بتواند خودش را حسابی متمایز کند و یکی از معدود شبکه های اجتماعی گردد که به متن طولانی اهمیت می دهد.

برترین کلینیک دامپزشکی | نکات کاربردی که قبل از مراجعه باید بدانید!

فشار خون بالا در سالمندان

توصیه می کنیم

نمونه ای از ترجمه کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریای ژول ورن با ترجمه بسیار قدیمی یوسف اعتصام الملک با نام سفینه غواصه یا سیاحت تحت البحر که در سال 1287 خورشیدی و با چاپ سنگی منتشر شده بود

قصیده آزادی فیلمساز شاعر: سکانس آزادی کمال الملک

بادبادک سامرست موام

دنیای قشنگ نو ، نوشته آلدوس هاکسلی

فیلم خیلی دور ، خیلی نزدیک : شک ، باور

رویاندن پل هایی زنده

منبع: یک پزشک

به "زنده باد متن طولانی! شاید توییتر تا چند وقت بعد، امکان درج یادداشت های طولانی به کاربرانش بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده باد متن طولانی! شاید توییتر تا چند وقت بعد، امکان درج یادداشت های طولانی به کاربرانش بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید