ساخت سریال پیش عایدی تازه گیم آو ترونز شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین در HBO تصویب شد

به گزارش همیار مشاوره، پیش عایدی یا پاراکل بازی تاج و تخت بر اساس کتاب های دانک و اگ Dunk and Egg جورج آر آر مارتین رسماً در HBO جلو می رود.

ساخت سریال پیش عایدی تازه گیم آو ترونز شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین در HBO تصویب شد

بر اساس اعلامیه تازه دیروز سرویس استریم ترکیبی HBO Max و Discovery+ که الان Max نامیده می گردد، دیگر ساخته شدن این سریال وارد مرحله عملی می گردد. از دو سال پیش شایعاتی در خصوص ساخته شدن این سریال بود.

این سریال بر اساس مجموعه ای از رمان های فانتزی مارتین است که ماجرا های سر دانکن بلند (دانک) و اگون پنجم تارگرین جوان را 90 سال قبل از رویداد های نغمه یخ و آتش دنبال می نماید.

عنوان سریال در حال حاضر شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین است.

داستان کلی: یک قرن قبل از وقایع بازی تاج و تخت، دو قهرمان دور از هم در وستروس سرگردان بودند… یک شوالیه جوان، ساده لوح اما شجاع، سر دانکن قد بلند، و سرباز کوچکش. این وقایع در عصری اتفاق می افتد که هنوز خاندان تارگرین تخت آهنین را نگه داشته بود و خاطره آخرین اژد ها هنوز از خاطرات زدوده نشده بود، سرنوشت های بزرگ، دشمنان قدرتمند و سوء استفاده های خطرناک همگی در انتظار این این دو دوست هستند.

مارتین به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی و ایرا پارکر، که یکی از تهیه کنندگان اجرایی فصل 1 خانه اژد ها بود، کار خواهند کرد. رایان کوندال و وینس جراردیس، به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور خواهند داشت.

جورج آر. آر. مارتین (George R R Martin) تا حالا سه داستان از داستان های دانک و اگ (Tales of Dunk and Egg) را نوشته که به ترتیب به نام های شوالیۀ بوته نشین، شمشیر قسم خورده و شوالیه مرموز در این کتاب منتشر شده اند

این آخرین تازه ترین پروژه جهانی وستروس در HBO است. پس از موفقیت جهانی بازی تاج و تخت، این تلویزیون تصمیم گرفت این جهان را کنار نگذارد.

از بین پروژه های متعددی که طی سال ها در حال توسعه اعلام شده اند، تنها پروژه دیگری که پیش از این پیشرفت نموده است، خانه اژد ها بوده است. این سریال اولین فصل خود را در آگوست 2022 پخش کرد و کمتر از یک هفته پس از آغاز تصمیم گرفته شد که فصل دون آن هم ساخته گردد. فصل 2 هم اکنون در حال فراوری است.

HBO بعلاوه در پی ساخت سریالی است که در جریان فتح Aegon اتفاق می افتد.

منبع: یک پزشک

به "ساخت سریال پیش عایدی تازه گیم آو ترونز شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین در HBO تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال پیش عایدی تازه گیم آو ترونز شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین در HBO تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید