سریال و پخش خانگی

عرضه ناموفق سایبرپانک 2077 فراتر از دیوارهای سی دی پراجکت و سراسر لهستان را تحت تاثیر قرار داد

جای تعجب نیست که عرضه عجیب و غریب سایبرپانک 2077 روحیه توسعه دهنده آن یعنی استودیوی سی دی پراجکت (CD Projekt Red) را تضعیف کرد. کارگردان بازی، گیب آماتانگلو (Gabe Amatangelo)T سخنرانی خود در رویداد دایس 2024 را با اذعان به این واقعیت شروع کرد.

10 اسفند 1402

7 علت برای خریدن آنر مجیک 5 پرو (و 3 علت برای نخریدن)

آنر مجیک 5 پرو یکی از برترین گوشی های بازار محسوب می گردد که آنر در سال 2023 رونمایی و راهی بازار کرد. این گوشی بیشتر به خاطر دوربین های بسیار قدرتمندی که دارد در آنالیز های مختلف توانسته نظر مثبت کارشناسان حوزه فناوری را به خود جلب کند اما این تنها موردی...

13 دی 1402

سازنده سریال پرطرفدار مارکو پولو درگذشت، کارگرادنی که دهه شصتی ها با فیلم هایش خاطره دارند

جولیانو مونتالدو که در ایران با سریال پرطرفدار مارکوپولو در دهه 60 هواداران فراوانی داشت روز گذشته در سن 93 سالگی درگذشت.

16 شهریور 1402

شخصیت های کارتونی که برترین دوست هم محسوب می شوند

بعضی از ما انزوا را ترجیح می دهیم و بعضی بدون دوستانمان نمی توانیم زندگی کنیم. این فارغ از شخصیت و خلق و خو تا حدی از نگرش ما نسبت به دوستی ناشی می گردد. نگرشی که در طول زمان در اثر تجربه به دست آورده ایم. چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم محصولات نمایشی...

2 مرداد 1402

16 باور اشتباه که از کودکی با ما هستند و وقت کنار گذاشتن آن ها رسیده است

رسانه ها مملوء از اطلاعات نادرستی هستند که باعث شکل گیری باور های اشتباهی می شوند که می توانند بر افکار و اعمال ما تأثیر بگذارند. همین امر صحت سنجی اطلاعات و استفاده از منابع قابل اعتماد برای پیدا کردن راه خود از میان دریای باور های غلط را ضروری می سازد.

27 تیر 1402

راهنمای خرید مانیتور خبرنگاران مگ؛ تیر 1402

به کامل ترین راهنمای خرید مانیتور خبرنگاران مگ خوش آمدید. ما در این راهنمای خرید سعی داریم تا علاوه بر معرفی برترین و کارآمد ترین محصولات بازار بسته به سلیقه و بودجه شما، اطلاعات تان هم در قبال خرید مانیتورها با ارائه پایه ای ترین و کلیدی ترین هدایت...

18 تیر 1402

321 روز مردن برای جلب توجه

مردی اهل استان کنتاکی آمریکا، بیش از 300 روز خود را به مردن زد تا بتواند نقشی در یکی از فیلم و سریال های هالیوودی بگیرد.

23 خرداد 1402

آرزو دارم بتوانم در سلمان فارسی نقش آفرینی کنم

به گزارش خبرنگاران؛ سید مجید پوراحمدی رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر پس از جراحی محمد فیلی و انتقال وی به بخش عمومی، به عیادت این هنرمند پیش کسوت و محبوب کشور رفت و ضمن ابلاغ سلام ویژه محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با وی درباره روند...

13 اردیبهشت 1402

چهره حقیقی افشین سریال نون خ در دنیای واقعی

افشین ملکی بازیگری در مقابل دوربین را در فصل اول سریال نون خ در سال 1397 آغاز کرد و در همه فصل های این سریال بازی کرده است و همکاری مستمر با سعید آقاخانی داشته است. افشین ملکی در سال 1401 به عنوان صدابردار در برنامه همسایه های خوب همکاری داشت.

30 فروردین 1402

پشت صحنه سکانس خشم و گریه منصور در پوست شیر

منصور یکی از نقش های مهم سریال پوست شیر است که مجتبی پیرزاده آن را بازی نموده است.

27 فروردین 1402

ساخت سریال پیش عایدی تازه گیم آو ترونز شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه پرچین در HBO تصویب شد

پیش عایدی یا پاراکل بازی تاج و تخت بر اساس کتاب های دانک و اگ Dunk and Egg جورج آر آر مارتین رسماً در HBO جلو می رود.

24 فروردین 1402

امکانات و ویژگی های گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا هم پایان عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی 10 پرو کوکا کولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد؟

16 اسفند 1401

آیا قارچ های سریال The Last of Us واقعی هستند و می توانند روزی انسان ها را آلوده نمایند؟

دیجیاتو نوشت: شواهدی وجود دارد که نشان می دهند این قارچ ها واقعی هستند و ممکن است در آینده برای انسان ها نیز خطرساز باشند.

5 بهمن 1401

سریال کره ای نقص فنی؛ داستان بیگانه های فضایی و فرقه های عجیب

سریال نقص فنی (Glitch) بدون نقص نیست اما داستان رازآلود و متفاوتی دارد که در مجموع تماشای آن را به یک تجربۀ سرگرم کننده و جالب تبدیل می کند.

19 مهر 1401

عقب نشینی عجیب نیوشا ضیغمی پس از حمله به تلویزیون

این نخستین بار نیست که یک نفر پس از مدت ها دوری به تلویزیون بازمی شود. گاه مسئله ای به نام ممنوع التصویری باعث جدایی از سیماست و گاه تصمیم شخصی در این امر نقش دارد و نیوشا ضیغمی در دسته دوم قرار می گیرد.

29 تیر 1401

والت دیزنی؛ آنکه موسیقی کلاسیک را به سینما هدیه کرد

نخستین تجربه والت دیزنی در ساخت انیمشن های موزیکال، با مجموعه انیمیشن های سمفونی احمقانه شکل گرفت؛ انیمشن های کوتاه و 75 قسمتی که بین سال های 1929 تا 1939 در طول یک دهه عرضه شد و پیروز به کسب 7 جایزه اسکار شد.

11 تیر 1401

زیرخاکی 3 سر از خاک برمی آورد! ، شروع پخش از فردا

تصویربرداری سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا روز آدینه 27 اسفندماه به سرانجام رسید.

5 تیر 1401

عکس شبنم قلی خانی در کنار دکتر انوشه

شبنم قلی خانی عکسی از خودش در کنار دکتر انوشه در فضای مچازی منتشر نموده است که نظر کاربران را به خود جلب نموده و حواشی در این باره ایجاد نموده است.

21 خرداد 1401

تقلید از سریال های ترکی و آمریکایی تمامی ندارد!

ساخت نسخه عربی سریال آمریکایی کت شلواری ها، انتقاد کاربران عرب زبان را برانگیخته است.

20 خرداد 1401

ویژگی های نو iOS 15.4

اپل به تازگی اولین نسخه بتای iOS 15.4 را منتشر نموده است. این نسخه شامل تغییرات و بهبود هایی برای کاربران آیفون است. مواردی مانند پشتیبانی از استفاده از Face ID در هنگام پوشیدن ماسک، Universal Control، ایموجی نو و ... در آپدیت نو مشاهده می گردد. در ادامه به آنالیز آن ها...

15 اردیبهشت 1401
تعداد: (34)