سرمربی تیم ملی والیبال باید جلوی بازیکن سالاری را بگیرد

به گزارش همیار مشاوره، تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال سایپا ابراز امیدواری کرد که سرمربی تیم ملی بتواند بازیکن سالاری را در والیبال ایران ریشه کن کند.

سرمربی تیم ملی والیبال باید جلوی بازیکن سالاری را بگیرد

ناصر شهنازی در گفت وگو با پانا، درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم سایپا در لیگ برتر والیبال گفت: سایپا نسبت به سال گذشته رویکرد متفاوتی را در لیگ امسال دنبال می کند، ما در پی کسب قهرمانی نیستیم و تنها هدفمان این است که بازی های با کیفیت ارائه دهیم. حتی بودجه ای هم که امسال با آن تیم را بسته ایم متفاوت تر از سایر تیم هاست بنابراین بیشتر در پی ارائه بازی های باکیفیت هستیم تا کسب نتیجه.تا به امروز چهار بازی در لیگ داشتیم که یک پیروزی و سه باخت کسب کردیم. متاسفانه یکی از بدشانسی های ما مصدومیت یک بازیکن باتجربه ما بود که باعث شد شرایط طور دیگری برای ما رقم بخورد.

وی ادامه داد: با این حال از عملکرد شاگردانم راضی هستم. تیم سایپا برابر هزار آمل دچار ناهماهنگی شد.این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی داشتیم اما ناهماهنگی باعث شد دو ست اول را واگذار کنیم. تیم هراز آمل دفاع ها و سرویس های خوبی داشت و نتوانستیم برابر آن کاری از پیش ببریم. اما با تغییر چند بازیکن و تاکتیک متفاوتی شرایط تغییر کرد و من به آینده امیدوار شدم.

شهنازی اعلام کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، امیدوارم رفته رفته شرایط سایپا در لیگ تغییر کند و در شان خودمان بازی کنیم. مهم این است که علاوه بر کسب نتیجه بازی های خوبی هم به نمایش بگذاریم که خوشبختانه سایپا این کار را انجام داد و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی در مورد حواشی دیدار سایپا و هراز آمل اظهار کرد: متاسفانه زیاد بودن حواشی این بازی باعث شد داور آن را نتواند کنترل کند و چندین مرتبه هم علیه ما سوت زد به خصوص در ست پنجم که دو امتیاز صد در صدی از ما گرفته شد. در ست سوم هم بازیکن هراز به راحتی به من و بازیکنانم توهین کرد و متاسفانه از سوی داور کنترل نشد. این فرایند در والیبال ایران به هیچ عنوان شایسته نیست و بحث بازیکن سالاری را رواج می دهد. وقتی یک بازیکن به بازیکنان و مربی تیم حریف توهین می کند قبل از اینکه داور با او برخورد کند باید سرمربی تیم این کار را انجام دهد وگرنه اتفاق مثبتی رخ نمی دهد و این یک روال طبیعی و عادی می شود.

سرمربی والیبال سایپا تاکید کرد: الان عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال هم باید به این مسائل بیشتر توجه کند و جلوی بازیکن سالاری را در والیبال بگیرد. نباید توهین کردن یک بازیکن به بازیکنان و مربی تیم حریف روال عادی به خود بگیرد و هر کسی چنین رفتارناشایست از خود نشان دهد.

وی اعلام کرد: شرایط سایپا بازی به بازی تغییر خواهد کرد و قطعا با بازگشت بازیکن مصدوم ما به ترکیب تیم بهتر نتیجه خواهیم گرفت. در لیگ امسال تلاش کردیم درصد مصدومیت را کاهش بدهیم. به علت فشردگی مسابقات نمی توانیم به بازیکنان فشار بیاوریم به همین علت تعویض ها را مرتب انجام می دهیم. با این حال من فکر می کنیم بازی به بازی بهتر خواهیم شد. بازیکنانم مسائل سایپا را می دانند اما با غیرت می جنگند تا علاوه بر کسب نتیجه بازی های خوبی هم ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سرمربی تیم ملی والیبال باید جلوی بازیکن سالاری را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی والیبال باید جلوی بازیکن سالاری را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید