شواهد بیشتری از تبلت تاشوی سامسونگ گلکسی Z Fold تب به دست آمد

به گزارش همیار مشاوره، با پیشرفتی که سامسونگ طی این یکی دو سال در ساخت گوشی های تاشو داشته، هیچ بعید نیست که شرکت کره ای به ساخت تبلت ها هم تمایل نشان دهد. حتی به تازگی گزارشی هم منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد از یک تبلت تاشو با نام گلکسی Z Fold تب رونمایی کند.

شواهد بیشتری از تبلت تاشوی سامسونگ گلکسی Z Fold تب به دست آمد

سال گذشته و بعد از اینکه سامسونگ از گوشی های تاشوی خود رونمایی کرد، خبرهای زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت میخواهد فعالیت خود در این زمینه را گسترش داده و تبلت های تاشو را هم راهی بازار کند. امروز سامسونگ پتنتی را از محصولی در اندازه های یک تبلت به ثبت رساند که از آن به عنوان گلکسی Z Fold تب یاد می گردد تا بدین ترتیب به شایعه ها پیرامون این موضوع بیشتر دامن زده گردد.

Lets Go Digital به عنوان یک منبع قابل اعتماد، به تازگی گزارشی را منتشر نموده مبنی بر اینکه در تاریخ 23 آوریل، پتنتی از سوی سامسونگ در دفتر ثبت اختراع اروپا به ثبت رسیده که نام محصول هم گلکسی Z Fold بود. متأسفانه در رابطه با جزئیات این محصول اطلاعات زیادی داده نشده اما تا حدی می توان متوجه شد که توضیحات مربوط به یک گوشی یا تبلت است و نه محصولی دیگر. سال گذشته سامسونگ نام تجاری گلکسی Z Fold و Z Flip را به ثبت رساند و در آن پتنت ها به صراحت به نام گوشی هوشمند اشاره شده بود.

اشاره نکردن به نوع این محصول می تواند به این معنا باشد که آنچه در برنامه های سامسونگ وجود دارد یک تبلت است؛ چون دلیلی برای ثبت پتنتی دیگر برای یک گوشی تاشو وجود ندارد. اگر واقعا قرار باشد چنین محصولی رونمایی گردد، باید انتظار داشته باشیم از دو لولا بهره ببرد و در سه مرحله باز و بسته گردد؛ مشابه آنچه در تصویر بالا می بینیم و خبرهای اخیر هم پیرامون آن منتشر شده اند.

پیش تر شنیده بودیم سامسونگ احتمالا میخواهد یک گوشی تاشو با این ویژگی فراوری کند اما نمی دانیم آیا آن محصول ربطی به گلکسی Z Fold تب دارد یا خیر. این طور که به نظر می رسد، انتظار می رود اولین تبلت تاشوی سامسونگ در سه ماه نخست سال آینده رونمایی و راهی بازار گردد. یعنی همراه با گوشی های سری گلکسی S22. شاید حتی در رویداد ماه جولای که از گوشی های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 رونمایی می گردد، پیش نمایشی از این تبلت را هم ببینیم.

گلکسی Z Fold تب که هنوز هم تعیین نیست آیا قرار است چنین نامی برای آن در نظر گرفته گردد یا خیر، احتمالا از نمایشگری مشابه نمایشگری گوشی های تاشوی کنونی سامسونگ بهره می برد؛ یعنی همان شیشه بسیار باریک UTG اما به گونه ای که با قلم S-Pen هم سازگاری داشته باشد. از سایر تعیینات مربوط به این محصول اطلاعی نداریم اما انتظار می رود طی ماه های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با این نماینده ی سامسونگ منتشر گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شواهد بیشتری از تبلت تاشوی سامسونگ گلکسی Z Fold تب به دست آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شواهد بیشتری از تبلت تاشوی سامسونگ گلکسی Z Fold تب به دست آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید