پرفروش ترین و پرکاربرترین گوشی هوشمند در دنیا، عکس

به گزارش همیار مشاوره، گجت نیوز نوشت: پرکاربرترین گوشی هوشمند دنیا یک محصول چهارساله است که همین الان هم سهم بزرگی از بازار گوشی های موبایل دارد.

پرفروش ترین و پرکاربرترین گوشی هوشمند در دنیا، عکس

با وجود این همه ترقی و پیشرفت روزانه در بازار، آیفون 11 اپل که در چهارمین سال از زندگی خود به سر می برد، اکنون پرکاربرترین و پرفروش ترین گوشی هوشمند جهان به شمار می رود. این گوشی پیروز شده با فروش فوق العاده خود در تمامی بازارهای بزرگ جهان از آسیا، آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای جنوبی، آفریقا و اقیانوسیه رقبای مختلفش را کنار زده و در صدر جدول فروش قرار گیرد.

آیفون 11؛ پرکاربرترین گوشی هوشمند جهان!

از آن مجذوب نماینده تر این که از میان 21 گوشی پرفروش سه ماه دوم سال 2023، پانزده گوشی از آیفون های اپل بودند!

در این فهرست بعلاوه اندرویدی های مالی و میانرده ای مثل گلکسی ای 32 سامسونگ، شیائومی ردمی نوت 8 و بعضی محصولات دیگر پیروز شدند خصوصا در بازارهایی مثل آمریکای جنوبی و آفریقا، به فهرست ده گوشی پرفروش بازار راه پیدا نمایند.

به گزارش MOVR، در سه ماه دوم سال 2023، آیفون 11 به تنهایی 4.88 درصد از فروش کل گوشی های موبایل در جهان را به خود اختصاص داد و بیشترین سهم از فروش کل را در اختیار گرفت.

این مساله به آن معناست که کاربران گوشی چهار ساله آیفون 11 نه تنها از گوشی خود کاملا راضی هستند، بلکه هیچ نیازی هم به ارتقای آن نمی بینند!

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پرفروش ترین و پرکاربرترین گوشی هوشمند در دنیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین و پرکاربرترین گوشی هوشمند در دنیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید