شوک بیرانوند به کی روش

به گزارش همیار مشاوره، دروازه بان شماره یک ایران در تمرین امروز از ناحیه سر دچار آسیب شد تا برای دقایقی فضای تمرینی با نگرانی بزرگی همراه گردد.

شوک بیرانوند به کی روش

سرمربی تیم ملی در ادامه تمرینات این تیم که با غیبت پرشمار ستاره ها همراه است، امروز برنامه پرفشاری را دنبال نموده است.

در جریان یکی از آیتم ها که اختصاص به شوتزنی و در ادامه ارسال از کناره ها داشت، علیرضا بیرانوند با برخورد شدیدی روبرو شد که باعث شد تا سرمربی تیم ملی بلافاصله تمرین را قطع نموده و از کادرپزشکی بخواهد هرچه زودتر به شرایط سر گلر شماره یک تیمش بپردازند.

بیرانوند که در زمان ارسال از کناره ها در پی این بود تا ارسال زمینی بازیکن را قبل از ضربه زدن مهاجم در اختیار بگیرد، با دخالت امین حزباوی هافبک فولاد روبرو شد.

حزباوی که قصد داشت ضربه خود را به سمت دروازه بزند، با توجه به خروج بیرانوند پایش به سر گلر برخورد کرد که فریاد او را در پی داشت. در ادامه در شرایطی که بیرانوند از درد به خود می پیچید روی زمین افتاد. کادرپزشکی بلافاصله با دستور کارلوس کی روش به سمت گلر تیم ملی رفتند و شرایط او را مورد آنالیز قرار دادند.

بعد از دقایقی کوتاه، بیرانوند با نظر کادرپزشکی بیان کرد مسئله ای از این بابت ندارد و در شرایطی که به سمت پشت دروازه مشایعت می شد، با واکنش جالب حزباوی روبرو شد. هافبک تیم جوانان که با نظر کارلوس کی روش در تمرین بزرگسالان حاضر شده، روی زمین زانو زد و از بیرانوند بابت این برخورد ناخواسته عذرخواهی ویژه ای داشت که با تمجید سرمربی پرتغالی نیز همراه شد و بیرانوند نیز با کشیدن دست روی سر این بازیکن جوان، عذرخواهی او را پذیرفت.

بیرانوند که به صورت چرخشی در کنار اخباری و پیغام نیازمند کار تمرینی را دنبال می کرد، در این فاصله فرصت کرد تا بعد از این مصدومیت ریکاوری داشته باشد و بار دیگر بعد از دقایقی به تمرین اضافه شد و کار را دنبال کرد.

نکته جالب توجه اینکه او بار دیگر در بازگشت به تمرین با برخورد ناخواسته دیگری از ناحیه سر روبرو شد، اما اینبار ضربه به شدتی نبود که او کار را نیمه کاره بگذارد و البته شاید نیز نمی خواست در فاصله کوتاه به جای مانده تا جام جهانی قطر نگرانی بزرگی را شکل دهد.

بعد از سوت انتها تمرین، اما بیرانوند روی چمن منتهی به دروازه دراز کشید و در شرایطی که دستش روی سرش بود تقاضای حضور پزشک را کرد تا بار دیگری این نگرانی شکل گیرد که شرایط او وخیم باشد. پزشک تیم ملی بعد از آنالیز شرایط او و چند آزمایش سرپایی برای اینکه شرایط آگاهی و هوش او را بسنجد، صورت داد.

در نهایت بیرانوند با همراهی چند تن از اعضای تیم و بعلاوه کادرپزشکی محل تمرین را ترک کرد و صحبت های او با اطرافیان نشان می دهد که مشکل تا حد زیادی رفع شده و جای نگرانی نیست.

همیار مشاوره ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شوک بیرانوند به کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بیرانوند به کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید