دلیل محبوبیت هم مقدار پراید این ماشین برای مردم چین

به گزارش همیار مشاوره، MINI EV حدود 5000 دلار قیمت دارد. مینی EV Wuling آنقدر پیروز است که نه تنها تولیدنمایندگان چینی به سرعت این خودرو را کپی می نمایند، بلکه خود Wuling نیز مشغول ساخت نسخه های مختلف این وسیله نقلیه، از جمله یک کابریولت آینده و یک نسخه دوربرد است.

دلیل محبوبیت هم مقدار پراید این ماشین برای مردم چین

Wuling Hongguang Mini EV نتیجه یک سرمایه گذاری مشترک سه جانبه است. SAIC Motor بزرگترین شریک با 50.1 درصد مالکیت است. یکی از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی چین - در سال 2021 از نظر حجم در رتبه دوم نهاده شد - شاید SAIC در اروپا به عنوان مالک تازه MG شناخته گردد.

ناظران گاه به گاه صنعت خودرو ممکن است از این که بدانند دومین مالک بزرگ Wuling، با 44 درصد، جنرال موتورز است (به جای مانده اندک سرمایه گذاری مشترک متعلق به خود Wuling) تعجب نمایند. اما GM و SAIC نزدیک به 24 سال است که با هم کار می نمایند. در سال 2003، چین برای مدتی به دومین بازار واحد بزرگ برای جنرال موتورز تبدیل شد و نسخه های چینی بیوکس را فروخت و شورلت را در سال 2005 به بازار عرضه کرد.

شاید بزرگترین شگفتی این باشد که Mini EV می تواند چهار صندلی داشته باشد. به هر حال، این خودرو کمتر از 3 متر طول دارد، به طور دقیق 2920 میلی متر است. گفته می گردد، قرار دادن بزرگسالان در آن صندلی های عقب کاملاً راحت نیست. اما به لطف ارتفاع 1621 میلی متری، Mini EV در واقع بلندتر از عرض آن است، بنابراین فضای سر معقول است. بعلاوه لوازم جانبی صندلی کودک در این خودرو وجود دارد، و صندلی ها واقعاً برای بچه ها برترین هستند. اما فقدان پشتی سر واقعی برای بزرگسالان هر سفر طولانی مدت را با مشکل روبرو می نماید. یک دریچه در پشت خودرو وجود دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "دلیل محبوبیت هم مقدار پراید این ماشین برای مردم چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل محبوبیت هم مقدار پراید این ماشین برای مردم چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید