فکر می کنید محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان، کدام است؟

به گزارش همیار مشاوره، آنالیز اطلاعات پلت فرم تحلیل داده های تجاری در آخرین ماه سال 2023 نشان می دهد که فیس بوک با سه میلیارد و یوتیوب با بیش از دو میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر در صدر جدول محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان قرار دارند. دو شبکه اجتماعی واتس اپ و اینستاگرام، با زیر 2.5 میلیارد کاربر در مقام های سوم و چهارم قرار گرفته اند و پس از این چهار شبکه اجتماعی آمریکایی، تیک تاک چینی با 1.6 میلیارد کاربر قرار گرفته است. در قعر جدول هم دو شبکه اجتماعی ایکس و دین قرار دارند که هر یک زیر نیم میلیارد نفر کاربر دارند.

فکر می کنید محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان، کدام است؟

به گزارش خبرگزاری همیار مشاوره ، بر اساس نموداری که خبرگزاری فرانسه از اطلاعات پلت فرم تحلیل داده های تجاری، بیزنس آو اَپس در آخرین ماه سال 2023 منتشر نموده، فیس بوک با سه میلیارد و یوتیوب با بیش از دو میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر مقام اول و دوم در محبوبیت را دارند.

براساس گزارش سیتنا، دو شبکه اجتماعی دیگر واتس اپ و اینستاگرام، هر دو باز هم متعلق به مارک زاکربرگ، با زیر 2.5 میلیارد کاربر در مقام های سوم و چهارم قرار گرفته اند.

پس از این چهار شبکه اجتماعی آمریکایی، تیک تاک با 1.6 میلیارد کاربر واقع شده است که در چین راه اندازی شده است.

کنگره آمریکا از آن رو که دفتر مرکزی شرکت مالک تیک تاک در چین واقع شده است و تابع قوانین امنیتی و اطلاعاتی این کشور است، نگران دسترسی دولت چین به اطلاعات صدها میلیون کاربر آمریکایی این شبکه اجتماعی است.

در قعر جدول دو شبکه اجتماعی ایکس، توییتر سابق، و دین قرار دارند که هر یک زیر نیم میلیارد نفر کاربر دارند.

ایلان ماسک در سال 1401 با پرداخت 40 میلیارد دلار مالکیت توییتر را به دست آورد و از آن موقع تا به امروز این شبکه اجتماعی هر روز با مسائل جدیدی روبه رو بوده است؛ یکی از این مسائل روگردانی بسیاری از کاربران از توییتر بود.

در آذرماه امسال، شهردار سوسیالیست پاریس در مقاله ای گفت، از آنجا که شبکه اجتماعی ایکس، توییتر سابق، به یک فاضلاب غول آسا به وسعت دنیا تبدیل شده، این شبکه را ترک می نماید.

فیس بوک در کشور هند با 320 میلیون کاربر بیشترین محبوبیت را دارد، و پس از هند سه کشور آمریکا و اندونزی و برزیل قرار دارند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "فکر می کنید محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان، کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکر می کنید محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان، کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید