معرفی هتل پیکادیلی در دهلی

به گزارش همیار مشاوره، معرفی هتل پیکادیلی (The Piccadily hotel)

دهلی، از آن دسته شهرهایی است که هر جهانگردی آرزو دارد به آن سفر کند. این شهر دیدنی، پر از رنگ و زندگی و غذاهای خوشمزه است. در سفر به دهلی آنقدر جاذبه و دیدنی برای کشف کردن وجود دارد که احتمالا از گردش های طولانی در این شهر اصلا احساس خستگی نخواهید کرد. اگر قصد سفر به شهر تاریخی و رنگارنگ دهلی را دارید، با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با هتل پیکادیلی، یکی از هتل های 5 ستاره دهلی آشنا کنیم.

معرفی هتل پیکادیلی در دهلی

معرفی هتل پیکادیلی

هتل 5 ستاره پیکادیلی، از هتل های لوکس شهر دهلی است که در غرب این شهر قرار گرفته است. هتل پیکادیلی از هتل های محبوب گردشگران خارجی است که به شهر دهلی سفر می نمایند. این هتل در فاصله 13 کیلومتری بازار معروف هندی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی Indira Gandhi تنها 8 کیلومتر است. در 20 کیلومتری این هتل، ایستگاه قطار دهلی و ایستگاه اتوبوس واقع شده است و به وسیله آن ها می توانید به سایر جاذبه های شهر دهلی دسترسی پیدا کنید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل، جاناکپوری غرب است که در فاصله 340 کیلومتری از هتل پیکادیلی واقع شده است.

فضای داخلی هتل

هتل پیکادیلی، بنایی با معماری کاملا هماهنگ با یک شهر هندی است. اولین چیزی که در این هتل جلب توجه می نماید، معماری نمای بیرونی آن با نورپردازی حرفه ای و سقف های قوسی است. در طراحی داخلی هتل، استفاده از رنگ زرشکی بسیار خود نمایی می نماید. نورپردازی حرفه ای، استفاده از مبلمان و آیتم های تجملی، شما را به یک اقامت لوکس و آرامش بخش در این هتل مهمان می نماید.

اتاق های هتل

هتل 10 طبقه پیکادیلی در مجموع 228 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: حمام، تلفن، سشوار، یخچال، تلویزیون کابلی، روزنامه، میز کار، چای و قهوه ساز، تهویه هوا، اتو و میز اتو، اتاق های صداگیر و مایکروفر می گردد. همچنین تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق های سوپریور 31 متری، اتاق های استاندارد 33 متری، اتاق های کلاب 37 متری، اتاق های سینگل 33 متری، سوییت اکزکیتیو 44 متری و سوییت دیلاکس 44 متری می گردد.

غذای هتل

رستوران Twenty9 در هتل پیکادیلی، با منویی از غذاهای شمال هند و مدیترانه ای، از ساعت 7 صبح تا 2 بامداد در محیطی آرامش بخش و دلنشین در خدمت شما است. همچنین رستوران Zune، با منویی از غذاهای هندی (شمال هند و کشمیر) از ساعت 7 عصر تا 11 و نیم شب، برای وعده شام پذیرای شما است.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات هتل پیکادیلی شامل باشگاه، استخر، گلف، باشگاه کودک، خدمات 24 ساعته اتاق، خشکشویی، پارکینگ رایگان، اتاق کنفرانس، گیفت شاپ، تبدیل ارز، آرایشگاه، خدمات باربیکیو، خدمات معلولین، خدمات پرستاری کودک و ترانسفر فرودگاهی می گردد.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل پیکادیلی در دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل پیکادیلی در دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید