مقاله: با جزیره دوون (Devon) در خلیج بافین کانادا آشنا شوید

به گزارش همیار مشاوره، این زمین های کم ارتفاع به سختی آب از دست می دهند که در نتیجه شرایط برای رشد بعضی از انواع خزه ها ایجاد می گردد. این خزه ها غذای گاومیش هایی اند که در تمام طول سال در این ناحیه چرا می نمایند.

مقاله: با جزیره دوون (Devon) در خلیج بافین کانادا آشنا شوید

در سطح کره مریخ دهانه ها و فرورفتگی های بسیاری با اندازه های متفاوت دیده می گردد و به همین جهت سطح کره همانند منطقه ای تخریب شده پر از صخره سنگ های متلاشی شده است.

پروژه HMP یک پروژه بین المللی و میان رشته ایست. هر تابستان گروهی از افراد با زمینه های متفاوت تحقیقاتی، تحصیلی و فرهنگی در ایستگاه هاتون به زندگی و کار می پردازند. پروژه HMP طیف گسترده ای از اهداف و پروژه های تحقیقاتی را با یکدیگر همسو نموده و موجب یافته ها و موفقیت های بسیاری می گردد. از جمله این موفقیت ها یافتن راه هایی جهت افزایش ایمنی و کارآیی در حین مأموریت های اکتشافی در مریخ است.

برنامه علمی HMP اخیرا به یافته ارزشمندی دست پیدا نموده که می تواند تمام تصوری را که راجع به تاریخ اقلیم مریخ وجود داشت، رد کند و برعکسش را ثابت کند. این موراد و دیگر یافته ها امید دست یابی به هدف نهایی پروژه HMP را تقویت می نمایند:

دهانه هاتون همچنین به سبب شرایط سخت محیط، دور افتادگی و نقشه برداری ضعیفش، شبیه ساز ایده آلی برای آزمایش راه کارهای اکتشاف سیاره ای است. از جمله این راه کارها ایمنی و پزشکی از راه دور است. بدین ترتیب پروژه مریخ هاتون در به دست آوردن فهمی صحیح از شرایط آب و هوایی و زمین شناسی مریخ بسیار مؤثر است.

منبع مقاله: با جزیره دوون (Devon) در خلیج بافین کانادا آشنا شوید

به "مقاله: با جزیره دوون (Devon) در خلیج بافین کانادا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با جزیره دوون (Devon) در خلیج بافین کانادا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید