مقاومت خیره کننده گوشی ردمی نوت 8 پرو در برابر وزنه 90 کیلوگرمی

به گزارش همیار مشاوره، یک فیلم جدید از گوشی ردمی نوت 8 منتشر شده که حکایت از مقاومت عجیب این گوشی در برابر فشار و ضربه دارد. این نخستین باری نیست که مقاومت این گوشی مورد توجه واقع می گردد.

مقاومت خیره کننده گوشی ردمی نوت 8 پرو در برابر وزنه 90 کیلوگرمی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دوام خیره نماینده گوشی ردمی نوت برابر ضربه و فشار از همان روزهای نخست رونمایی مورد توجه بسیاری از افراد بود.

در هفته های گذشته شاهد پرت کردن این گوشی از بالای پله ها، ایستادن روی آن و حتی لگد زدن به صفحه ردمی نوت 8 پرو بودیم و اکنون در یک آزمایش جدید معین شده این گوشی نسبت به وزن نیز از مقاومتی خیره نماینده برخوردار است. یک زوج در حساب ویبو خود فیلمی از یک گوشی ردمی نوت 8 پرو منتشر نموده اند که نشان می دهد یک وزنه 90 کیلوگرمی روی گوشی قرار گرفته است اما صفحه نمایش سالم می ماند.

این فیلم ثابت می نماید که گوشی ردمی نوت 8 یک گزینه عالی برای ورزشکاران و به ویژه وزنه برداران است. درواقع این گوشی ا مقاومت خیره نماینده خود تضمین می نماید که کاربران یک ورزشی بی خطر خواهنند داشت. اگرچه این فیلم و آزمون به شدت در صفحات مجازی پر هوادار شده و توجه بسیاری را نیز به سمت خود جلب نموده است اما طبیعی است که هنوز از سوی شرکت سازنده تایید نشده و حتی می تواند تایید نشود. با این وجود قدرت این گوشی مورد توجه بسیاری واقع شده و تعداد زیادی از کاربران مایلند از این گوشی استفاده نمایند.

منبع: انتخاب

به "مقاومت خیره کننده گوشی ردمی نوت 8 پرو در برابر وزنه 90 کیلوگرمی" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاومت خیره کننده گوشی ردمی نوت 8 پرو در برابر وزنه 90 کیلوگرمی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت خیره کننده گوشی ردمی نوت 8 پرو در برابر وزنه 90 کیلوگرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید