مهدی قائدی با تمام ایران این کار را می نماید و من هم مجبور شدم!

به گزارش همیار مشاوره، گلر تیم پارس جنوبی جم میگوید اگر ملاقات با استقلال به ضربات پنالتی کشیده می شد، ممکن بود اتفاقات دیگری رقم بخورد.

مهدی قائدی با تمام ایران این کار را می نماید و من هم مجبور شدم!

به گزارش همیار مشاوره با وجود شکست پارس جنوبی جم برابر استقلال و حذف این تیم از رقابت های جام حذفی، روزبه سینکی ستاره این تیم بوشهری بود و پیروز شد 97 دقیقه برابر حملات مهاجمان استقلال ایستادگی کند و در چند صحنه هم واکنش هایی استثنایی از خود نشان بدهد.

سینکی پس از انتها این مسابقه در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بازی جان داری بود. هم تیم ما خوب ظاهر شد و هم استقلال تیم بزرگی است و از همه بازیکنانش هم استفاده نموده بود. به هر حال جام حذفی برای استقلال مهم است و این تیم همواره هم مدعی این جام بوده است. در هر صورت عیار بازیکنان در چنین بازی هایی تعیین می گردد و بازیکنان ما هم خوب بودند؛ عرفان قهرمانی، علی صفیا، علی دشتی، امین رضایی و همه بازیکنان فوق العاده بودند و خدا را شکر نمایشی ارائه دادیم که درخور نام پارس جم بود.

او در مورد تمجید ریکاردو ساپینتو از نمایش پارس مطرح نمود: به هر حال ایشان مربی بزرگی است که استقلال را متحول نموده و یک تیم قدرتمند ساخته است. ما در این هفته تمرینات منسجمی داشتیم و کارهای تاکتیکی زیادی انجام دادیم و تیم حریف را هم بررسی کردیم. از طرفی این بازی حداقل 20 میلیون بیننده داشت و این یک انگیزه است؛ بازیکنان در مقابل تیم های بزرگ انگیزه دارند که خودشان را نشان بدهند که خدا را شکر بچه های ما خوب بودند. به نظرم می توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم و شاید آنجا اتفاقات دیگری رخ می داد اما قسمت نبود. به تیم استقلال تبریک می گویم؛ واقعا تیم خوبی هستند و خوب هم بازی کردند. ما هم تیم خوبی بودیم و از بچه ها تشکر می کنم که 120 دقیقه جنگیدند.

دروازه بان پارس سپس در مورد اعتماد به نفس بالای خود و بعلاوه سر توپی که به مهدی قایدی زد، گفت: اول از آقای قایدی عذرخواهی می کنم؛ من در شرایطی بودم که نمی توانستم کار دیگری کنم و فقط باید به آن شکل توپ را درمی آوردم. مهدی قایدی به همه ایران سر توپ می زند و دریبل شان می نماید. حقیقتا اعتماد به نفس من هم به خاطر تمرینات منظم، رژیم غذایی و تمرینات اختصاصی است و همواره سعی نموده ام بدنم را در شرایط نرمالی قرار بدهم. از طرفی یکی از فاکتورهای من، بازی با پایم است و همین بازی با پا بوده که توانسته در این چند سال به من یاری کند؛ شاید در فاکتورهایی کم داشته باشم اما نقطه قوت من، بازی با پایم است.

سینکی درباره واکنش هایی که در چندین صحنه مانع گلزنی بازیکنان استقلال شد، شرح داد: قد من نسبت به گلرهای دیگر کوتاه تر است، اما خدا را شکر فاکتورهای دیگری دارم؛ سرعتم زیاد است و سعی می کنم توپ های پشت دفاع را هم با بازی خوانی جمع کنم. امروز هم خدا را شکر یکی دو بار این کار را انجام دادم و یک بار هم با آقای قایدی تک به تک شدیم و زمانی که توپ را از من جدا کرد، دستم را کشیدم، چون یک کارت زرد داشتم و اگر به او می خوردم پنالتی می شد و اخراج می شدم که خدا را شکر آن هم به خیر گذشت و در مجموع هم روز خوبی برایم بود.

او در انتها گفت: از همه طرفداران تشکر می کنم که امروز برای من سنگ تمام گذاشتند؛ دست تک تک آنها را می بوسم که هم من و هم بچه ها را خیلی تشویق کردند. امیدوارم که بتوانیم محبت آنها را جبران کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهدی قائدی با تمام ایران این کار را می نماید و من هم مجبور شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی قائدی با تمام ایران این کار را می نماید و من هم مجبور شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید