مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی های جدید هواوی تا فهرست گوشی های سامسونگ دارای اندروید 10

به گزارش همیار مشاوره، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی های جدید هواوی تا فهرست گوشی های سامسونگ دارای اندروید 10

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یکی از سوالات مهم این روزهای بسیاری از کاربران انواع گوشی های هوشمند این است که قرار است کدام گوشی ها اندروید 10 را دریافت نمایند. در ادامه ما به شما فهرستی از گوشی های سامسونگ که اندروید 10 را دریافت می نمایند معرفی خواهیم کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قرار است ترکیب جدیدی از هواوی میت 30 با نام جدیدی وارد بازار گردد. این گوشی تفاوت هایی نیز با مدل سنتی این گوشی دارد و به عبارتی یک مدل لوکس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های جدید هواوی یا به عبارتی پرچمداران این شرکت معرفی شدند و جالب است بدانید که این گوشی ها بیش از هر بازار دیگری قرار است روی بازار داخلی یعنی بازار چین متمرکز باشند. درباره محدودیت های این گوشی ها مثل محدودیت اندرویدی پیش از این نیز اشاراتی داشتیم اما اکنون به سرعت به سراغ ویژگی های تایید شده و رسمی این گوشی ها می رویم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لنوو در اوایل ماه جاری از گوشی K10 Note رونمایی کرد و به نظر می رسد این شرکت به زودی vanilla K10 و همچنین گواهینامه اندرویدی دریافت شده این گوشی هوشمند را از گوگل اعلام کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در آستانه رونمایی از گوشی جدید شیائومی موسوم بهMi 9 Pro 5G اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی دارای شارژ سریع است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی های جدید هواوی تا فهرست گوشی های سامسونگ دارای اندروید 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی های جدید هواوی تا فهرست گوشی های سامسونگ دارای اندروید 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید