همه جزئیات لامبورگینی 18 میلیاردی گلزار در دبی

به گزارش همیار مشاوره، آنالیز این تصاویر نشان می دهد که خودروی گلزار یک لامبورگینی اونتادور مدل 2021 است که در بازار جهانی 573 هزار دلار قیمت دارد. این اندازه به پول ما و با حساب دلار 31 هزار و 740 تومانی، حدود 18 میلیارد تومان آب می خورد.

همه جزئیات لامبورگینی 18 میلیاردی گلزار در دبی

همیار مشاوره | بعضی سایت ها و رسانه های داخلی، دو تصویری از محمدرضا گلزار در کنار خودروی گران قیمت اش در دبی را منتشر نموده اند. یک از این تصاویر مربوط به ماه های قبل است، این رسانه ها مدعی اند که گلزار این تصویر را به تازگی منتشر نموده است. ادعایی که صحت ندارد و صرفا بازنشر دوباره یک تصویر است. تصویر دوم نیز براساس تاریخ نگاری گوگل مربوط به زمستان سال گذشته است.

به گزارش همیار مشاوره ، آنالیز این تصاویر نشان می دهد که خودروی گلزار یک لامبورگینی اونتادور مدل 2021 است که در بازار جهانی 573 هزار دلار قیمت دارد. این اندازه به پول ما و با حساب دلار 31 هزار و 740 تومانی، حدود 18 میلیارد تومان آب می خورد.

هر چند اگر این خودرو بخواهد روزی به ایران وارد گردد، حداقل با افزایش 100 تا 150 درصدی نسبت به قیمت جهانی اش روبرو می گردد. این بدان معنا است که خرید لامبورگینی اونتادور برای ایرانی های ثروتمند در کمترین حالت 36 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

لامبورگینی اونتادور یک سوپراسپرت با پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر V شکل است که 691 اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز 2.7 ثانیه و سرعت نهایی اش 370 کیلومتر در ساعت است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، متولد 1 فروردین 1356 در تهران است و در سال 1379 با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال 1377 فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان شروع کرد. او در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت نموده است.

از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همانند دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان 1400، ما همه با هم هستیم، کلاغ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره نمود.

منبع: فرادید

به "همه جزئیات لامبورگینی 18 میلیاردی گلزار در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه جزئیات لامبورگینی 18 میلیاردی گلزار در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید