پرسپولیس بدهی خارجی ندارد، ثبت قرارداد بازیکن تازه بدون مشکل است

به گزارش همیار مشاوره، جمشید نورشرق در خصوص اعتراض باشگاه پدیده مشهد مبنی بر اینکه چرا پرسپولیس با وجود بدهی به این باشگاه پنجره نقل و انتقالاتش باز است و توانسته یک مهاجم ازبکستانی جذب کند گفت: سازمان لیگ فوتبال دستورالعملی درباره نحوه جذب بازیکنان خارجی در ابتدای فصل صادر و ابلاغ کرد، یکی از شروط اصلی جذب بازیکن خارجی نداشتن بدهی قطعی به بازیکنان و مربیان خارجی است.

پرسپولیس بدهی خارجی ندارد، ثبت قرارداد بازیکن تازه بدون مشکل است

نورشرق ادامه داد: بدهی ای که با احکام قطعی فیفا معین شده باشد. پرسپولیس فاقد بدهی خارجی است، بنابراین مجوز لازم برای جذب بازیکن خارجی خود (شیرزود تمیروف) را دارد. این موضوع به مدیرعامل باشگاه پدیده هم اعلام شده است. به این ترتبیت باشگاه پرسپولیس می تواند قرارداد این بازیکن ازبک خود را ثبت کند.

وی در ادامه به احتمال جذب بازیکن داخلی هم واکنش نشان داد و گفت: اگر پرسپولیس در صدد جذب بازیکن داخلی باشد قطعا بدهی های داخلی مدنظر قرار می گیرد، اما این مسأله ارتباطی با جذب بازیکنان خارجی نخواهد داشت.

رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا باشگاه پدیده نتوانسته قرارداد بازیکنان خارجی اش را ثبت کند، بیان کرد: به علت همان دستورالعملی که در ابتدای صحبت هایم به آن اشاره کردم این تیم بدهی خارجی دارد و نمی تواند قرارداد خارجی ها را ثبت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس بدهی خارجی ندارد، ثبت قرارداد بازیکن تازه بدون مشکل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بدهی خارجی ندارد، ثبت قرارداد بازیکن تازه بدون مشکل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید