چگونه برای کنسول PS4 و PS5 بازی بخریم؟

به گزارش همیار مشاوره، بدون شک، کنسول بازی پلی استیشن یکی از کنسول های پرطرفدار و پرقدرت در سراسر دنیا به شمار میرود. خرید بازی برای این دستگاه کنسول به نظر می رسد کاری پیچیده نباشد؛ اما اگر دارای اطلاعات کافی نباشید، ممکن است برای تهیه یک عنوان بازی، هزینه اضافی نیز پرداخت کنید. این بازی ها را هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتال می توانید تهیه کنید. اگر شما هم از تجربه بازی کردن با این دستگاه ویدیویی هیجان انگیز لذت می برید و در پی خرید بازی PS4، خرید بازی PS5 ، خرید بازی کارکرده PS4 هستید، این مطلب را تا آخر دنبال کنید.

چگونه برای کنسول PS4 و PS5 بازی بخریم؟

خرید بازی PS4

بازی کردن با کنسول PS4 یک تجربه هیجان انگیز است که بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدئویی در پی آن هستند. برای خرید بازی PS4 می توانید از روش های مختلفی بهره ببرید. یکی از راه های معمول خرید فیزیکی بازی از فروشگاه های معتبر است. در این فروشگاه ها، معمولاً بازی های PS4 در قالب دیسک های فیزیکی موجود هستند که می توانید آن ها را بخرید و سپس در کنسول PS4 خود نصب و اجرا کنید.

خرید بازی PS5

اگر قصد خرید بازی PS5 را نیز دارید، از روش های فیزیکی و آنلاین بهره ببرید. برای خرید فیزیکی بازی های PS5، به فروشگاه های بازی و مراکز خرید معتبر مراجعه کنید. این فروشگاه ها معمولاً دیسک های بازی PS5 را به صورت فیزیکی عرضه می نمایند، که شما می توانید آن ها را بخرید و در کنسول PS5 خود نصب نمایید.

بعلاوه، می توانید از فروشگاه های آنلاینی که بازی های PS5 را به صورت فیزیکی یا دیجیتالی عرضه می نمایند، خرید نمایید. در این فروشگاه ها، می توانید بازی ها را به وسیله سایت ها یا برنامه های موبایل آن ها خریداری نموده و سپس به صورت دیجیتالی در کنسول PS5 خود نصب کنید.

خرید بازی کارنموده PS4

اگر در پی راهی مالی تر برای خرید بازی ها هستید، خرید بازی کارنموده PS4 می تواند یک گزینه مناسب باشد. برای خرید بازی های کارنموده PS4، به فروشگاه های مخصوص بازی های کارنموده مراجعه کنید. در این فروشگاه ها، معمولاً بازی هایی که از سوی افراد دیگر به فروش می رسند، در دسترس هستند. قبل از خرید، مطمئن شوید که بازی به درستی کار می نماید و هیچ مسئله ای ندارد.

بعلاوه، بهتر است سری به سایت ها و اپلیکیشن های آنلاین عرضه نماینده بازی های کارنموده، بزنید. در آنجا می توانید از توضیحات و امتیازات داده شده به وسیله فروشنده استفاده نمایید تا از کیفیت بازی اطمینان حاصل کنید. در هر صورت، قبل از خرید بازی کارنموده PS4 بهتر است به دقت و با اطمینان کامل از شرایط آن آگاه شوید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن به سایت رسمی PlayStation.com مراجعه کنید. با این حال، باید بدانید که به علت تحریم، ایرانی ها امکان استفاده از این سایت را ندارند. بعضی از سایت های ایرانی به عنوان واسطه وارد این حوزه شده اند تا به کاربران ایرانی این امکان را بدهند. این فروشگاه ها گیفت کارت های رسمی پلی استیشن را به صورت ریالی به شما عرضه می نمایند. پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن، یک کد 12 رقمی به شما ارائه می گردد که باید آن را با دقت کامل حفظ کنید.

با انتخاب بازی مورد نظر و اطلاع از قیمت آن، با استفاده از کد 12 رقمی خود، گیفت کارت خود را شارژ نمایید. با شارژ کردن حساب خود به هر مقداری که می خواهید، بازی های مورد علاقه خود را تهیه کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

با تهیه کد و گیفت کارت پلی استیشن، می توانید به راحتی از آن بهره ببرید. برای این منظور، ابتدا به اکانت خود وارد شوید و در داشبورد، گزینه REDEEM CODES را انتخاب نمایید. سپس در قسمت مربوطه، کد خود را وارد نموده و بر روی Continue کلیک کنید. با انجام این مراحل، اکانت شما به اندازه معادل خریدتان شارژ می گردد.

بازی هایی مانند Red Dead Redemption، Elden Ring، پابجی، FIFA23 و غیره از جمله بازی های محبوبی هستند که بازیکنان زیادی با پلی استیشن این بازی ها را تجربه نموده و لحظات شیرینی را با آن ها سپری می نمایند. بعلاوه، بازی God of War که در سال 2018 منتشر شد، نیز یکی از بازی های هیجان انگیز برای پلی استیشن 5 و 4 است.

سخن آخر

در این مطلب، به روش های خرید بازی PS4، خرید بازی PS5 ، خرید بازی کارنموده PS4 پرداختیم. برای این کار خرید بازی های PS4 به وسیله فروشگاه های مختلف، خرید بازی PS5 به صورت فیزیکی یا دیجیتالی از فروشگاه ها و فروشگاه های آنلاین و بعلاوه خرید بازی های کارنموده PS4 از فروشگاه های مخصوص بازی های کارنموده یا سایت ها و اپلیکیشن های آنلاین را پیشنهاد دادیم. این روش ها به شما اجازه می دهند بازی های مورد علاقه خود را برای کنسول PS4 و PS5 تهیه کنید و لذت ببرید. قبل از خرید، بهتر است قیمت ها و شرایط فروش را مقایسه کنید تا برترین معامله را برای خود به دست آورید.

منبع: اتاق

به "چگونه برای کنسول PS4 و PS5 بازی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برای کنسول PS4 و PS5 بازی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید