کارگاه تخصصی نانومیکروسیالی 19 مهرماه برگزار می شود

به گزارش همیار مشاوره، کارگاه تخصصی با موضوع نانو و میکروسیالی 19 مهرماه در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو برگزار خواهد شد.

کارگاه تخصصی نانومیکروسیالی 19 مهرماه برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری همیار مشاوره، حوزه میکروسیالی به دلیل جذابیت های تجاری که در بخش آزمایشگاه روی تراشه دارد، از موضوع بسیار داغ در دنیای فناوری است به طوری که شرکت های زیادی به دنبال توسعه این فناوری هستند تا از آن برای ساخت آزمایشگاه روی تراشه استفاده کنند. روند ساخت کیت های آزمایشگاهی به گونه ای است که پیش بینی می شود طی سال های آینده آزمایشگاه روی تراشه جایگزین تست های تشخیص طبی رایج شوند. همگرایی سامانه های میکروسیالی با فناوری نانو به تسریع تجاری سازی این کیت ها کمک می کند.

با توجه به اهمیت این موضوع، کارگاهی با موضوع نانو و میکروسیالی در دوازدهمین جشنواره فناوری نانو برگزار می شود. موضوعات این کارگاه مبانی ساخت میکروسیالی (با موضوع آشنایی با MEMS، تجهیزات میکروساخت، روش های ساخت میکروسیالی)، چالش های طراحی و ساخت میکروسیالی (با موضوع میکروکانال ها، میکروستون ها) و آزمایشگاه روی تراشه (با موضوع کیت میکروسیالی جداسازی پلاسمای خون و کیت میکروسیالی محیط کشت سلول) است.

مدرس این دوره آموزشی، محمد سیدجلالی دانش آموخته دانشگاه لوییزیانای آمریکا بوده و این کارگاه 98/07/19 از ساعت 14 الی 15 در سالن 5 (سالن ملل) برگزار می شود. هزینه شرکت در کارگاه 200 هزار ریال خواهد بود و علاقه مندان برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشترمی توانند به سایت جشنواره فناوری نانو مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارگاه تخصصی نانومیکروسیالی 19 مهرماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه تخصصی نانومیکروسیالی 19 مهرماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید