کاهش یک تا 20 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش همیار مشاوره، قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، 30 مرداد 1402، کار خود را نزولی شروع کرد تا همچنان شیب بازار رو به پایین باشد. مطابق با پیگیری ها از نمایشگاه های تهران این کاهش قیمت ها نتوانستند حجم معاملات را در بازار خودرور افزایش دهند.

کاهش یک تا 20 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش همیار مشاوره به نقل از تجارت نیوز، بازار خودرو روزهای عجیبی را طی می نماید و اگر قرار باشد تا شرایط این روزهای بازار خودرو را در یک کلمه توصیف کرد، تنها باید از کلمه بلاتکلیف استفاده کرد. آنالیز روند پنج ماهه قیمت ها در بازار خودرو به خوبی علت بلاتکلیفی را معین می نماید. برای مثال در چند ماه گذشته به شکل میانگین در هر ماه سه هفته قیمت خودرو نزولی بوده و یک هفته قیمت ها افزایشی شدند.

بازار خودروهای داخلی امروز همچون روز گذشته کاملاً نزولی بود و تمام خودروهای این بازار با کاهش قیمت روبرو شدند.

پژو 207i دنده ای که فیس لیفت پژو 206 محسوب می گردد؛ امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با عدد نهایی 624 میلیون تومان در بازار معامله می گردد.

پژو پارس LX TU5، سدان قدیمی و محبوب ایران خودرو امروز با چهار میلیون تومان کاهش قیمت، به رقم پایانی 616 میلیون تومان رسید.

شاهین G، لوکس ترین سدان سایپا امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی 570 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز، عملکردی مشابه بازار خودروهای داخلی داشت، به نحوی که در هر دو بازار قیمت سه خودرو کاهش یافت.

جک J4 آپشنال، سدان مالی کرمان موتور با پنج میلیون تومان کاهش قیمت، کمترین نوسان را در بین خودروهای مونتاژی داشت تا با قیمت نهایی 755 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر گردد.

جک S5 نیوفیس، محصول قدیمی و محبوب کرمان موتور امروز با 10 میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی یک میلیارد و 400 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

فونیکس تیگو 7 پرو، امروز با 20 میلیون تومان کاهش قیمت پرچم دار بیشترین کاهش قیمت در بازار خودرو بود تا با قیمت نهایی یک میلیارد و 730 میلیون تومان در بازار معامله گردد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به انتشار خبر برطرف موانع واردات خودروهای خارجی به کشور و انتشار فیلم واردات چند دستگاه خودروی صفر به کشور می توان انتظار داشت که قیمت ها به روند نزولی خود در بازار خودرو ادامه دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاهش یک تا 20 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش یک تا 20 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید