کاما ای اس6 ون برقی باری تازه آریا دیزل معرفی گشت ، یک چینی ناشناخته

به گزارش همیار مشاوره، کاما ای اس6 ون برقی باری نو آریا دیزل است که در نمایشگاه خودرو تهران معرفی گشت. این ون شهری که توانایی حمل هزار و 500 کیلوگرم بار را دارد، می تواند 400 کیلومتر در حالت بهینه پیمایش داشته باشد. اما این ون ارزش خرید دارد؟

کاما ای اس6 ون برقی باری تازه آریا دیزل معرفی گشت ، یک چینی ناشناخته

همیار مشاوره - رضا نوروزی: ون برقی کاما در دو نسخه باری و مسافری یک خودرو چینی دیگر برای بازار ایران است که از طریق آریا دیزل به بازار خواهدآمد. این ون سایز میانه محسوب می شود و ابعاد فضای بار آن در حدود 5.6 مترمکعب است. این ون محصول شرکت شانگ دونگ کاما اتومبیل منیفکچر است که البته شرکت شناخته شده ای نیست.

در کانال یوتیوب همیار مشاوره پلاس تماشا کنید:
مشخصات فنی

موتور الکتریکی ون کاما ای اس6 محصولی از شرکت ووهان لینکونترال است که توانایی آن مشخص نیست. این موتور الکتریکی قدرت خود را به پشتیبانی یک باتری 61.9 کیلووات ساعتی تامین می کند که ساخت شرکت CATL است. نکته جالب درباره این دو شرکت سازنده قوای محرکه کاما ای اس 6، ناشناخته یودن این شرکت ها حتی در خود چین است.

زمان شارژ سریع باتری این خودرو 30 دقیقه و شارژ نرمال آن 8 ساعت است. همچنین گیریکس این ون اتوماتیک تک سرعته EV است.

ون کاما ES6 از سیستم های ترمزی ABS و ESC استفاده می کند که با استانداردهای 85 گانه تقریبا منطبق است، اما برای انطباق کامل نیاز به بررسی از طریق سازمان استاندارد دارد. همچنین فرمان این خودرو نیز برقی است.

در کانال یوتیوب همیار مشاوره پلاس تماشا کنید:
امکانات و آپشن ها

ون کاما ES6 از امکاناتی همچون رادار خط خوان، ترمز اضطراری، کروز کنترل و دی لایت بهره می برد. همچنین در لیست آپشن های این خودرو تنها امکانات دیگری که به چشم می خورد، مانیتور 7 اینچی و دوربین دید عقب به همراه تهویه اتوماتیک است.

کیفیت متریال کاملا مالی است و اصلا انتظار متریال نرم یا دکوراتیو را در این خودرو نباید داشته باشید. فضای بار هم از هیچ آپشنی برخوردار نیست و برای استفاده در هر کاربری باید کاملا تجهیز شود.

جمع بندی

این خودرو در صورت عرضه در نسخه بنرینی رقیب خودرویی همچون ون اینرودز بود، اما عرضه به صورت برقی این خودرو را در صورت قیمت گذاری صحیح بی رقیب خواهدکرد. هرچند هنوز قیمتی برای ون کاما ES6 حتی به صورت حدودی از طریق آریادیزل اعلام نشده است.

ایگل کرمان موتور معرفی شد / مشخصات فنی و امکانات نهایی

جتور تراولر بهمن موتور را بشناسید / لندروور دیفندر منطقه ها محروم

تاکسی برقی لونا ایران خودرو معرفی شد / محصول مشترک رنو و JMC چین!

بستیون نات معرفی شد / خودرو برقی ایران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

کولیوس تازه با سروش دیزل مبنا می آید / بررسی رنو سامسونگ QM6 وارداتی

خودروهای تازه ایران خودرو در نمایشگاه را بشناسید

منبع: بیت ران

به "کاما ای اس6 ون برقی باری تازه آریا دیزل معرفی گشت ، یک چینی ناشناخته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاما ای اس6 ون برقی باری تازه آریا دیزل معرفی گشت ، یک چینی ناشناخته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید