کمپ موقت گردشگری در مهران تعطیل شد

به گزارش همیار مشاوره، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از تعطیلی تنها کمپ موقت گردشگری شهرستان مرزی مهران اطلاع داد.

کمپ موقت گردشگری در مهران تعطیل شد

به گزارش همیار مشاوره به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 21 اسفند 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس مصوبات کمیته بحران این اداره کل و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تنها کمپ گردشگری شهرستان مرزی مهران تعطیل شد.

او افزود: مهران در طول سال به ویژه در ایام نوروز شاهد ورودی قابل توجهی از گردشگران و مسافران نوروزی است که همین امر باعث شد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این مکان گردشگری با همکاری رئیس اداره این شهرستان تعطیل گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با تأکید بر اینکه بهترین تصمیم ممکن از طرف مردم در این شرایط سفر نکردن و در خانه ماندن است، توضیح داد: امیدوارم تدبیر اتخاذشده موردپذیرش مردم عزیز قرارگرفته و هرچه زودتر شرایط مطلوب و عادی حاکم گردد و باید با این کار مسئولان را در راستای کنترل بیماری کرونا کمک کنیم.

او افزود: همچنین برای پیشگیری از بیماری کرونا فعالیت هتل ها، مراکز اقامتی، اقامتگاه های بوم گردی و رستوران های بین راهی شهرستان های تابعه محدودشده است و دستورات لازم در مورد رعایت موارد بهداشتی و ضدعفونی کردن این مکان ها داده شده است.

منبع: میراث آریا

به "کمپ موقت گردشگری در مهران تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ موقت گردشگری در مهران تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید