گوشی تازه وان پلاس زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا درآورد

به گزارش همیار مشاوره، زومیت نوشت: وان پلاس تصمیم دارد با معرفی گوشی هوشمند Ace 2 Pro تا دندان مسلح، گوشی های پرچم دار بزرگان بازار مثل گلکسی S23 را به چالش بکشد.

گوشی تازه وان پلاس زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا درآورد

شایعات اخیر حاکی از آن است وان پلاس Ace 2 پرو در تاریخ 16 آگوست(25 مرداد 1402) معرفی خواهد شد. دربرخی گزارش ها آمده بود که دستگاه مذکور با 24 گیگابایت رم LPDDR5x عرضه خواهد شد و حالا وان پلاس این خبر را تأیید نموده است.

درحال حاضر نمی دانیم حافظه ذخیره سازی وان پلاس Ace 2 پرو مجهز به رم 24 گیگابایتی چه قدر خواهد بود؛ اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از معیار آنتوتو، حافظه این دستگاه احتمالاً یک ترابایتی است. باید اشاره کنیم وان پلاس میخواهد مدل 512 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی گوشی جدیدش را نیز با رم 16 گیگابایت عرضه کند.

وان پلاس قبلاً تأیید نموده بود Ace 2 Pro از تراشه Snapdragon 8 Gen 2، نمایشگر 6.74 اینچی OLED با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری HDR10 Plus بهره خواهد برد و تراکم پیکسلی آن، 450ppi(پیکسل بر اینچ) خواهد بود. از دیگر ویژگی های مورد انتظار این گوشی می توان به پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 150 وات اشاره نمود که گفته می گردد باتری آن را در 17 دقیقه به طور کامل شارژ می نماید.

باتوجه به اینکه کمتر از یک هفته تا معرفی وان پلاس Ace 2 پرو به جای مانده، انتظار داریم طی روزهای آینده اطلاعات دقیق تری درمورد ویژگی های این گوشی هوشمند فاش گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی تازه وان پلاس زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تازه وان پلاس زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید