تولد یک گوشی پرچمدار نو، رقیب قدرتمند سامسونگ، اپل و دیگران

به گزارش همیار مشاوره، زومیت نوشت: پرچمدار تازه وان پلاس با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر 6.82 اینچی 2K به زودی از راه می رسد.

تولد یک گوشی پرچمدار نو، رقیب قدرتمند سامسونگ، اپل و دیگران

کم کم به زمان رونمایی از وان پلاس 12، یکی از موردانتظارترین پرچمدارهای سال نزدیک می شویم. لی جی، رئیس وان پلاس، پرچمدار آینده شرکتش را تحسین کرد و به گفته فون آرنا، این گوشی یکی از خاص ترین گوشی های سال خواهد بود.

انتظار می رود وان پلاس در نوترین پرچمدار خود از نمایشگر 6.82 اینچی اولد با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده کند. وان پلاس 12، رقیب گلکسی S24 اولترا، روشنایی نمایشگر 4٬500 نیت خواهد داشت که آن را به پرنورترین نمایشگر در بین گوشی های هوشمند تبدیل می نماید.

احتمالاً شاهد پردازنده 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 3 همراه با حداکثر رم 24 گیگابایتی LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی UFS 4.0 در قلب تپنده گل سرسبد وان پلاس باشیم.

وان پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری در وان پلاس 12 استفاده خواهد نمود.

طبق اطلاعات فاش شده، انرژی پرچمدار نو وان پلاس به وسیله باتری 5٬400 میلی آمپرساعتی با توان شارژ 100 واتی و توان شارژ بی سیم 50 واتی تأمین خواهد شد. نمایشگر وان پلاس 12 هنگام خیس بودن دست و سطح نمایشگر هم ورودی های لمسی را به طور دقیق شناسایی می نماید. رئیس وان پلاس وجود موتور ویبره بایونیک توربو در پرچمدار نو شرکتش را تأیید کرد و به گفته او، وان پلاس قدرتمندترین موتور لرزش در صنعت گوشی های هوشمند را دارد.

وان پلاس از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر برای تشخیص اثر انگشت سریع تر و امن تر در پرچمدار نوش استفاده نموده است.

محفظه بخار 9٬140 میلی مترمربعی وان پلاس 12 مساحتی معادل 38٬547 میلی مترمربعی را پوشش می دهد که مانع گرم شدن بیش ازحد گوشی می گردد. اطلاعاتی از قیمت گوشی وان پلاس 12 در دسترس نیست؛ اما انتظار می رود گوشی پرچمدار نو وان پلاس همین هفته در چین و 24 ژانویه (4 بهمن) برای بازار جهانی رونمایی گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تولد یک گوشی پرچمدار نو، رقیب قدرتمند سامسونگ، اپل و دیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد یک گوشی پرچمدار نو، رقیب قدرتمند سامسونگ، اپل و دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید