یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسم، اینجا خانه ما است

به گزارش همیار مشاوره، جعفر کاشانی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد انتخابش به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه ما است و تمام اعضای این باشگاه، عضو لاینفک پرسپولیس هستند. امیدوارم باشگاه به هر سمت و سویی که می رود از دو رکن مهم خود یعنی طرفداران و پیشکسوتان استفاده کند.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسم، اینجا خانه ما است

کاشانی اطلاعی از نام دیگر اعضای هیأت مدیره نداشت و در واکنش به اینکه مهرداد هاشمی، ایرج عرب، علی رغبتی و مهدی محمدنبی هم به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شده اند، توضیح داد: آقای هاشمی را نمی شناسم. ان شاءالله هر کجا هستند پیروز باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شما برای انتخاب سایر اعضا نظرخواهی شده بود؟ اضافه نمود: درِ باشگاه پرسپولیس باید روی تمام کسانی که علاقه مند به پویایی فرهنگ جامعه به وسیله ورزش هستند باز باشد. امیدوارم قبل از آنکه از جهان بروم شاهد باشگاه مدرنی در پرسپولیس باشم؛ باشگاهی که فرهنگ در آن لحاظ شده است.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه آیا وزیر ورزش برای انتخاب اعضای هیأت مدیره درخواست خاصی داشته است و احتمال خصوصی سازی باشگاه در سال آینده، گفت: آقای وزیر به خوبی به ورزش اشراف دارد و تمام چهره ها را می شناسد. خصوصی سازی هم شرایط دیگری دارد. پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ کشور هستند که باید در بخش خصوصی در چارچوب طرح ملی و با نظارت مسئولان خصوصی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسم، اینجا خانه ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس را نمی شناسم، اینجا خانه ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید