8 استایل با شلوار مام استایل، مناسب برای آب و هوای پاییزی و بهاری

به گزارش همیار مشاوره، در هوای نه چندان سرد و نه چندان گرم پاییز یا بهار، احتیاج داریم لباس هایی بپوشیم که خیلی ضخیم و سنگین نباشند و در عین حال بگردد با آن ها یک استایل متناسب با آب و هوا داشت. شلوار مام استایل شلواری است که به راحتی با انواع مختلفِ پیراهن و کت و کفش ست می گردد و کاملا مناسب این فصل ها است.

8 استایل با شلوار مام استایل، مناسب برای آب و هوای پاییزی و بهاری

ما در این مطلب از مجله همیار مشاوره، 8 استایل پر هوادار با شلوار مام استایل را به شما معرفی نموده ایم. البته شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان کمی در آن ها تغییر ایجاد کنید تا با استایل شما هماهنگ گردد. اما اگر شلوارهای مام استایل را به همین شکلی هم که پیشنهاد داده ایم، با لباس ها و اکسسوری های مختلف ست کنید، مطمئن باشید که ظاهری بسیار زیبا و جذاب خواهید داشت.

1. شلوار جین مام استایل، پیراهن ابریشمی و کت ترنچ

پیراهن ابریشمی در کنار جین مام استایل ظاهر زیبا و بهاری به شما می هد. استفاده از یک کت ترنچ در کنار این ست، گرمای مورد احتیاج در روزهای پایانی زمستان را برای شما تامین می نماید. هر زمانی هم که احساس گرما کردید می توانید به راحتی کت را از تن خارج کنید.

اگر قرار است در یک جمع محبت آمیز از جین مام استایل بهره ببرید، می توانید یک تاپ ابریشمی را جایگزینِ پیراهن کنید. دیده شدنِ کمر شلوار مام استایل بسیار شیک است، پس بهتر است بخشی از جلوی تاپِ خود را در کمر شلوارتان قرار دهید.

2. شلوار جین مام استایل، بوت دکتر مارتینز و کیف دستی زنانه

بوت های دکتر مارتینز با شلوار مام استایل به راحتی ست می شوند و یک ظاهر متفاوت به شما می دهند. اگر می خواهید ظاهری خیره کننده داشته باشید می توانید همراه با آن ها از یک کیف دستی زنانه هم بهره ببرید. ظرافتِ این کیف ظاهر سنگینِ بوت را پوشش می دهد. در سرانجام، با اضافه کردن یک ژاکت نازک می توانید استایل خود را کامل کنید.

3. شلوار مام استایل، پالتو و کفش ونس

استفاده از لباس های پشمی و زمستانی در کنار کفش های ونس، باعث می گردد استایل شما خنک تر به نظر برسد. پس اگر سرمایی هستید اما نمی خواهید همواره با لباس های سنگینِ زمستانی دیده شوید، این ترکیب را امتحان کنید.

این تمام چیزی است که برای ساخت استایل خود به آن احتیاج دارید: یک کتانی ونس، یک شلوار مام استایل و یک پالتو یا پلیور زمستانی. اگر تمایلی به پوشیدن پالتو ندارید، استفاده از کت های مردانه را به شما پیشنهاد می دهیم.

  • 11 توصیه برای اینکه در یک چشم به هم زدن خوش تیپ تر شوید

4. شلوار جین مام استایل، تی شرت و اکسسوری سبک دخترانه

یک چکمه ساق دار کرم رنگ، بهترین انتخاب برای همراهی با شلوار مام استایل است؛ مخصوصا اگر آن را با یک کیف دستی سفید ست کنید. این چکمه بی شک با تمام لباس های گرم به راحتی ست می شوند و به محض پوشیدنِ آن، استایل شما را به یک استایل شیک تبدیل می نماید.

اگر تصمیم داشتید از این کفش ها در بهار بهره ببرید کافی است همراه با جین مام استایل خود یک تی شرت با آستین پفی بپوشید. به همین سادگی یک ستِ لباس بهاریِ سبک خواهید داشت.

5. شلوار جین مام استایل و کت صورتی ملایم

در این استایل هم، مثل ایده قبلی، با اضافه کردن یک آیتم به استایل خود، می توانید آن را به کلی تغییر دهید. اگر ست لباس مشکی یا طوسی به تن دارید، می توانید با اضافه کردن یک کت پشمی با رنگ صورتی ملایم آن را سبک تر جلوه دهید. با این کار به سرعت استایل پاییزی خود را به یک استایل بهاری تبدیل می کنید. از قلم نیاندازید که تقریبا هر رنگ ملایم دیگری هم روی استایل شما همین تاثیر را دارد.

  • 5 مدل کاپشن پفی زنانه و جذاب، برای استایل های پاییز و زمستان 2020

6. شلوار جین مام استایل، تی شرت گرافیکی و کفش ورزشی سفید

یک تی شرت با طرح گرافیکی دلخواه تان انتخاب کنید، یک جین مام استایل بپوشید و کفش ورزشی سفیدتان را هم به پا کنید. به همین راحتی یک استایل بهاره زیبا دارید.

7. شلوار جین مام استایل، پیراهنی با آستین گشاد و کتانی ساده بدون بند

پیراهن با آستین گشاد یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن با جین مام استایل است. اگر از مدل های غیر فانتزیِ این پیراهن ها بهره ببرید، استایل شما جذاب تر خواهد شد. حالا به این ست یک کتانی بدون بند ونس اضافه کنید. به همین سادگی یک ست لباس سبک بهاری خواهید داشت. ترکیب رنگیِ پیراهن و کفش، می تواند حال و هوای استایل شما را بهاری تر کند.

  • انواع مدل بوت زنانه را چطور بپوشیم؟

8. شلوار مام استایل، پولیور رنگ روشن و بوت با طرح پوست مار

چکمه هایی با طرح پوست مار خیلی راحت با انواع لباس ها ست می شوند. و در کنار پلیورهای سفید، کرم یا بژ جلوه بیشتری دارند. برای روزهای پایانی زمستان، یک جین مام استایل را با چکمه پوست ماری و پلیور سفید ست کنید تا استایلی سبک و گرم داشته باشید.

منبع: THEMOMEDIT

منبع: دیجی استایل

به "8 استایل با شلوار مام استایل، مناسب برای آب و هوای پاییزی و بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 استایل با شلوار مام استایل، مناسب برای آب و هوای پاییزی و بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید