بسکتبال

ساعت جی تب GT7 در مقابل میبرو T1؛ کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرامکانات از دو برند چینی جی تب و میبرو می پردازیم؛ ساعت هوشمند جی تب GT7 در مقابل میبرو T1. دو ساعت هوشمندی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت ها در ویژگی های...

23 بهمن 1402

جنوب ایران، سفر به دلربا ترین منطقه ها در خاورمیانه

جنوب ایران یکی از خاص ترین قسمت های ایران برای سفر است. در جنوب ایران با زیبایی های بی نظیری روبه رو می شوید که واقعا تماشای و تماشایی اند.به قول آن جمله معروف شنیدن کی بود مانند تماشا.

12 شهریور 1402

شیمیدر حریف بهمن در فینال لیگ بسکتبال بانوان شد

به گزارش خبرنگاران، دیدار سوم تیم های شیمیدر قم و نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز چهارشنبه برگزار گشت که طی آن تیم شیمیدر با نتیجه 77 بر 51 برابر حریف خود به فزونی دست یافت.

14 اردیبهشت 1401

پیروزی مس رفسنجان برابر صنایع هرمزگان، اکسون به پارسا مشهد باخت

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای لیگ برتر بسکتبال در گروه ب شامگاه امروز شنبه با برگزاری دو ملاقات پیگیری شد که طی آن تیم های صنعت مس رفسنجان و آویژه صنعت پارسا مشهدبرابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

12 بهمن 1400

پارگی مینیسک زانو

مانند بسیاری از آسیب های زانو، پارگی مینیسک میتواند دردناک و ناتوان کننده باشد. متاسفانه، پارگی مینیسک کاملا معمول میباشد. در حقیقت پارگی مینیسک یکی از فراوان ترین آسیبهای غضروف زانو می باشد.

13 آذر 1400

لیگ برتر بسکتبال بانوان، گاز تهران مقابل نفت آبادان 100 تایی شد

تیم پالایش نفت آبادان در تک بازی هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان با 100 امتیاز حریف خود را شکست داد.

8 آبان 1400

اخراج یک پزشک و راننده از لیگ قهرمانان آسیا

گزارش ها حاکی از آن است که دو نفر از کارکنان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که یکی پزشک و دیگری راننده بوده به دلیل تخطی از قوانین اخراج شده اند.

1 بهمن 1399

لوکس ترین هتل های آنتالیا

اگر قرار باشد که یک هفته تمام را در یک هتل سپری کنید بدون اینکه از آن خارج شوید، دوست دارید محل اقامت شما چه امکاناتی داشته باشد؟ اصلا مگر می شود به شهری سفر کرد و اقامت در هتل را به گشت وگذار در شهر ترجیح داد؟ شاید در ابتدا این کار کمی عجیب به نظر بیاید...

21 تیر 1399

روش های ساده برای کاهش وزن با پیاده روی

خبرنگاران: پیاده روی می تواند معمول ترین نوع ورزش باشد، اما گاهی واقعا یکنواخت و کسل کننده می گردد. در این مطلب، ایده هایی به شما پیشنهاد می کنیم که سبک پیاده روی تان را متنوع تر کنید و در نتیجه راحت تر به هدف کاهش وزن تان برسید.

29 آذر 1398

شعار تیم ملی بسکتبال در جام جهانی معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دومین جلسه شورای راهبردی رسانه ای تیم ملی بسکتبال صبح امروز در محل فدراسیون بسکتبال برگزار گردید.

21 مرداد 1398