شروع کار سرمایه گذار در معدن مس جانجا تا سرانجام بهمن ماه

به گزارش همیار مشاوره، عضو مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن، تجارت وعده ورود و شروع فعالیت سرمایه گذار در معدن مس جانجا سیستان تا انتها بهمن ماه سال جاری را داده است.

شروع کار سرمایه گذار در معدن مس جانجا تا سرانجام بهمن ماه

به گزارش همیار مشاوره از زاهدان ، حبیب اله دهمرده عضو مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) کشور از پروژه های معدنی و صنایع وابسته آن در منطقه سیستان،گفت : معدن، یکی از ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان و خصوصا منطقه سیستان است و در این خطه معادن فراوانی وجود دارد که کار خاصی برای بهره برداری از آنان تا به امروز انجام داده نشده که نمونه آن معدن مس جانجا است.

وی گفت: این معدن شبیه معدن رفسنجان بوده و ذخیره فراوانی دارد، در سنوات اخیر شروع بهره برداری از یک پهنه این معدن در اولویت کار قرار گرفته و با توجه به گفته های وزیر صنعت در پاسخ به سوالات بنده در مجلس شورای اسلامی، به آینده این معدن امیدوار هستم.

دهمرده افزود: براساس وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ورود و شروع فعالیت سرمایه گزار در معدن مس جابجا سیستان تا سرانجام بهمن ماه جاری را شاهد خواهیم بود و براساس برآورد اولیه در گام اول هزار نفر در این عرصه مشغول به اشتغال خواهند شد.

وی تاکید نمود: برخلاف سایر معادن، 30 تا 40 درصد از سهام این معدن مربوط به مردم سیستان خواهد بود.

دهمرده گفت: در جلسه برگزار شده امروز در مورد کارخانه لاستیک، نیروگاه بادی و سایر کارگاه ها و کارخانه های از این دست بحث شد تا با توجه به زیرساخت هایی به مثل منطقه آزاد، راه آهن و ... که درحال تکمیل شدن است شاهد پایداری بیش از پیش ساکنان را ببینیم.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع کار سرمایه گذار در معدن مس جانجا تا سرانجام بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کار سرمایه گذار در معدن مس جانجا تا سرانجام بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید