آینده خاص بی ام و را در این خودروی مهم ببینید ، عکس

به گزارش همیار مشاوره، بی ام و از Vision Neue Klasse X، جدیدترین کراس اوور برقی رونمایی کرد. این خودرو ترسیم کننده آینده محصولات برقی این خودروساز است.

آینده خاص بی ام و را در این خودروی مهم ببینید ، عکس

امیرمسعود عابدین: در پاییز سال 2023، این شرکت از خودروی مفهومی Vision Neue Klasse رونمایی کرد، یک سدان تمام برقی که پیش نمایشی از طراحی و مهندسی آینده بی ام و است. اکنون این شرکت، از نسخه کراس اوور این سدان رونمایی نموده است.

نام Neue Klasse برای علاقه مندان بی ام و معناداراست. این شرکت برای اولین بار این نام را، که به زبان آلمانی به معنای کلاس تازه است، در اوایل دهه 1960 ابداع کرد و آن را در مجموعه تازهی از سدان های اسپرت و مدرن به کار برد. Neue Klasse مدل افسانه ای BMW 2002 را ایجاد کرد و این شرکت را از انقراض نجات داد.

اگر سدان مفهومی Vision Neue Klasse سری 3 آینده باشد، Vision Neue Klasse X را می توان به عنوان X3 آینده دانست.

این کراس اوور باید عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. بی ام و استراتژی نرم افزاری تازه و مخصوص خودروهای برقی را برای این خودرو به ارمغان می آورد. در خودروهای معمولی و بنزینی، هر سیستم، شامل موتور، گیربکس، مدیریت پایداری و سیستم تعلیق تطبیقی، به وسیله ECU کنترل می گردد.

پلتفرم Neue Klasse از شر ECU های معمولی خلاص می گردد و از ابر مغزها که کامپیوترهایی با کارایی بالا هستند که به طور هوشمندانه با هم کار می نمایند، استفاده می نماید. هر ابر مغز 10 برابر یک ECU معمولی قدرت محاسباتی خواهد داشت.

خودروهای برقی Neue Klasse از نسل ششم فناوری پیشرانه eDrive این شرکت استفاده خواهند کرد. خودروهای Neue Klasse از معماری 800 ولتی برای شارژ سریع استفاده می نمایند و 300 کیلومتر برد را با یک شارژ 10 دقیقه ای ارائه می دهند. ارقام قدرت و عملکرد برای Vision Neue Klasse X هنوز ارائه نشده است.

بارزترین جنبه Vision Neue Klasse X طراحی آن است. مانند سدان مفهومی Vision Neue Klasse، خطوط بدنه X بسیار ساده هستند. جلوپنجره کلیوی، در اینجا خودنمایی خاصی دارد.

در داخل، Vision Neue Klasse X طراحی تازهی را نشان می دهد. علاوه بر نمایشگر مرکزی، دومین نمایشگر با طراحی عریض، شرایط باتری و سایر اطلاعاتی را که معمولاً در کیلومترشمار پیدا می کنید، نشان می دهد. این صفحه نمایش با نمایشگر هدآپ همراه می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در همیار مشاوره مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "آینده خاص بی ام و را در این خودروی مهم ببینید ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده خاص بی ام و را در این خودروی مهم ببینید ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید