احراز هویت کاربران شبکه های اجتماعی در ویتنام الزامی می گردد

به گزارش همیار مشاوره به نقل از رویترز، اقدام مذکور بخشی از اصلاحیه قانون مخابرات این کشور است که در انتها امسال میلادی صادر می گردد و به آژانس های مجری قانون اجازه می دهد مجرمانی را بیابد که با یاری شبکه های اجتماعی قانون را نقض می نمایند.

احراز هویت کاربران شبکه های اجتماعی در ویتنام الزامی می گردد

روزنامه دولتی ویس آو ویتنام در گزارشی به نقل از معاون وزیر ارتباطات در این باره نوشت: در مواردی مقامات می توانند مالکان حساب های کاربری ناقض قانون را شناسایی نمایند اما قادر به ردیابی آنها نیستند زیرا این مجرمان از اپلیکیشن های فرا مرزی استفاده می نمایند.

وی در ادامه اضافه نمود: با حساب های کاربری تایید نشده بدون توجه به آنکه در پلتفرم های داخلی یا خارجی مانند فیس بوک، تیک تاک یا یوتیوب باشند، مقابله خواهد شد.

طبق گزارش، کاربران فردی و سازمانی باید از این قانون پیروی نمایند. البته باید در نظر داشت هم اکنون تمام تهیه نمایندگان سرویس ها فرایند احراز هویت در ویتنام را ارائه نمی نمایند.

این قانون که باید به وسیله قانونگذاران کشور تایید گردد، هنوز جزئیات آن معین نشده است.

در سال های اخیر ویتنام چند قانون را همراه یک قانون امنیت سایبری صادر نموده که شبکه های اجتماعی خارجی را هدف گرفته بودند تا با اخبار جعلی مقابله نمایند و شرکت های فناوری خارجی را وادار به ایجاد دفتر نمایندگی و ذخیره داده ها در این کشور نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "احراز هویت کاربران شبکه های اجتماعی در ویتنام الزامی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احراز هویت کاربران شبکه های اجتماعی در ویتنام الزامی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید