اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز

به گزارش همیار مشاوره، ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس در فصل پاییز اعلام شد.

اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز

به گزارش همیار مشاوره به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، همت محمدی سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت بازدید از اماکن تحت پوشش این اداره کل نیز تغییر کرده است.

او گفت: بازدید از مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 7:30 صبح الی 22:30 شب و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 7:30 صبح تا 30:21 شب است.

محمدی بابیان این که ارگ کریم خانی از ساعت 7:30 تا 21 پذیرای گردشگران است، ادامه داد: اماکن تاریخی حمام وکیل از ساعت 7:30 تا 20، موزه پارس از ساعت 7:30 تا 18:30 و موزه سنگ های تاریخی هفت تنان از ساعت 7:30 تا 18 پذیرای علاقه مندان است.

او اضافه کرد: مجموعه های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، مجموعه های باستانی نقش رستم و نقش رجب از 7:30 صبح تا 17:30 به صورت یکسره باز است.

سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی فارس شرح داد: با توجه به فروش الکترونیک بلیت اماکن تاریخی- فرهنگی استان، بازدیدکنندگان می توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره 30007171 و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن تفریحاتی به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری کنند. همچنین علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.farschto.ir و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده روی برنوشته های نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان موردنظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری کنند.

منبع: میراث آریا

به "اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید