افتتاح اولین بانک در متاورس ، ماجرا چیست؟

به گزارش همیار مشاوره، بزرگترین بانک در ایالات متحده، جی پی مورگان ، گامی بزرگ در متاورس برداشته است و پس از آن که این بخش را به عنوان فرصت 1 تریلیون دلاری نامگذاری کرد، یک سالن مجازی در دنیای محبوب مبتنی بر بلاک چین دسنترالند افتتاح کرد.

افتتاح اولین بانک در متاورس ، ماجرا چیست؟

بازدیدنمایندگان از سالن، واقع در مرکز خرید Metajuku در دیسنترالند، با یک ببر رومینگ و یک پرتره دیجیتالی از جیمی دیمون(Jamie Dimon)، مدیر عامل جی پی مورگان استقبال می شوند. اگر بازیکنان در طبقه بالا راه بروند، می توانند سخنرانی یک مدیر اجرایی در خصوص اقتصاد ارزهای دیجیتال را دیدن نمایند.

سالن onyx، که نام آن از سیستم پرداخت بلاک چین داخلی جی پی مورگان گرفته شده است، همراه با گزارشی از بانک رونمایی شد که انواع فرصت های تجاری را که شرکت ها می توانند انتظار داشته باشند در متاورس پیدا نمایند، توضیح می دهد.

در این گزارش آمده است: متاورس احتمالاً در سال های آینده به نوعی در هر بخش نفوذ خواهد نمود، با فرصت بازار که بیش از 1 تریلیون دلار عایدی سالانه تخمین زده می گردد و بعلاوه تأکید می نماید که در حال حاضر سالانه 54 میلیارد دلار برای کالاهای مجازی هزینه می گردد. دو برابر مبلغی که برای خرید موسیقی صرف شده است.

این گزارش اشاره می نماید که میانگین قیمت زمین مجازی بین ژوئن تا دسامبر سال گذشته(خرداد تا آذر و دی 1400) از 6000 دلار به 12000 دلار دو برابر شده است و پیش بینی می نماید که هزینه های تبلیغات درون بازی تا سال 2027 به 18.4 میلیارد دلار در سال خواهد رسید.

جی پی مورگان هجوم خالقان فردی را شناسایی نموده است که از Web3 برای کسب عایدی از کار خود به روش های تازه به عنوان نیروی محرکه اقتصاد تازه در حال ساخت در متاورس استفاده می نمایند.

جی پی مورگان خاطرنشان می نماید که افزایش استقبال از متاورس به علت علاقه برندهای بزرگ است و به حرکت آدیداس و نایک برای ایجاد محصولات و فروشگاه های مبتنی بر NFT و بعلاوه افتتاح فروشگاه متاورس به وسیله سامسونگ به عنوان گام های بزرگ رو به جلو در پذیرش اشاره می نماید.

منبع: انتخاب

به "افتتاح اولین بانک در متاورس ، ماجرا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین بانک در متاورس ، ماجرا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید