انگشت نگاری از ملی پوشان ژیمناستیک در سفارت استرالیا

به گزارش همیار مشاوره، ملی پوشان ژیمناستیک ایران آخرین مرحله از انجام کارهای مربوط به دریافت ویزای استرالیا را انجام دادند.

انگشت نگاری از ملی پوشان ژیمناستیک در سفارت استرالیا

به گزارش خبرنگار ورزشی همیار مشاوره، رقابت های جام جهانی ژیمناستیک در استرالیا و گزینشی بازی های المپیک 2020 توکیو از اوایل اسفند ماه در شهر ملبورن شروع می گردد و قرار است سعیدرضا کیخا، عبدالله جامعی و مهدی احمد کهنی سه ملی پوش کشورمان و به همراه رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی نیز در این رویداد شرکت نمایند.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر مخالفت دولت استرالیا با صدور ویزای ملی پوشان کشورمان به دلایل سیاسی و مالی منتشر شد. در صورت که این ویزا صادر نمی شد، شانس کسب سهمیه المپیک به طور کامل برای ژیمناستیک ایران از بین می رفت. بر همین اساس رایزنی ها از سوی مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان شروع شد تا این ویزا صادر گردد.

انتها روز گذشته و پس از رایزنی های گسترده مسئولان تهران، سرمربی و ملی پوشان در محل سفارت استرالیا در تهران حضور پیدا کردند و مدارک و توصیه نامه مربوطه را ارائه و مبلغ موردنظر را نیز واریز کردند.

این اعضا صبح امروز باز هم به سفارت استرالیا رفتند و آخرین مرحله از انجام کارهای مربوط به دریافت ویزای استرالیا یعنی انگشت نگاری را انجام دادند.

به نظر می رسد حالا که همه اقدامات لازم اجرا شده، دیگر بهانه ای برای عدم صدور ویزا وجود ندارد و ویزا ملی پوشان به همراه سرمربی به زودی صادر خواهد شد تا آنها در روزهای پایانی بهمن ماه راهی استرالیا شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انگشت نگاری از ملی پوشان ژیمناستیک در سفارت استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگشت نگاری از ملی پوشان ژیمناستیک در سفارت استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید