ایکاردی: خوشحالم که رکورد ابراهیموویچ را شکستم

به گزارش همیار مشاوره، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از شکستن یکی از رکوردهای مهاجم سوئدی سابق این تیم در پایتخت فرانسه ابراز خوشحالی کرد.

ایکاردی: خوشحالم که رکورد ابراهیموویچ را شکستم

به گزارش همیار مشاوره، مائورو ایکاردی مهاجم قرضی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در بخشی از آغاز خوبی که در اولین فصل حضورش در پارک دو پرنس تجربه نموده، توانسته رکورد مهاجم سوئدی سابق این تیم زلاتان ابراهیموویچ را برای ثبت کوتاه ترین زمان جهت به ثمر رساندن 10 گل با پیراهن پاریسی ها بشکند.

او در این باره به شبکه تلویزیونی باشگاه پاری سن ژرمن گفت: نمی دانستم که چنین رکوردی را شکسته ام اما باید بگویم که از بابت رسیدن به چنین رکوردی و تاریخ سازی برای تیمی مانند پاری سن ژرمن احساس غرور می کنم. من همواره سعی می کنم که آماده باشم و با فرارهایم و حرکاتم به هم تیمی هایم یاری کنم تا آنها در حملات بتوانند یک بازیکن آزاد را پیدا نمایند. من همواره آماده ام و تمرکز دارم تا به محض دریافت توپ با حداکثر سرعت ممکن حرکت کنم.

ایکاردی تنها 26 سال سن دارد اما بازی در کشورهایی مانند اسپانیا، ایتالیا و فرانسه را تجربه نموده است. او در پاسخ به این سؤال که از بازی در هر یک از این کشورها چه چیزهایی آموخته است، گفت: من در بارسلونا چیزهای زیادی درباره تاکتیک ها و تکتیک آموختم. فلسفه بازی این تیم بسیار قوی است. فوتبال ایتالیا هم به من یاری کرد که خودم را بهتر و بیشتر با شرایط بازی وفق دهم. این موضوع در خصوص حرکاتم در زمین بازی هم صدق می نماید، چون در ایتالیا حرکاتی را از من می دیدند که به آن عادت نداشتند.

گفته می گردد عملکرد خوب ایکاردی در این فصل، پاری سن ژرمن را مجاب نموده که در تابستان سال آینده بابت خرید قطعی او از اینتر 70 میلیون یورو بپردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایکاردی: خوشحالم که رکورد ابراهیموویچ را شکستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکاردی: خوشحالم که رکورد ابراهیموویچ را شکستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید