بازی سختی با پرسپولیس داریم، فرجی و قاسمی نژاد مصدوم هستند

به گزارش همیار مشاوره، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد فردا دوشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می فرایند.

بازی سختی با پرسپولیس داریم، فرجی و قاسمی نژاد مصدوم هستند

نشست خبری این بازی امروز یکشنبه برگزار گشت و سرمربیان دو تیم به تشریح شرایط بازیکنان خود پرداختند.

البته در تیم شهرخودرو محمد نوازی به جای سیدمهدی رحمتی که مدرک مربیگری ندارد، در نشست خبری حاضر شد.

نوازی گفت: تمام بازی های لیگ برای شهرخودرو سخت است و مقابل پرسپولیس هم که فینالیست است بازی کردن در تهران سخت است. تیم ما شرایط خوبی دارد هرچند در سه بازی گذشته بازیکنان را کامل در اختیار نداشتیم و چند بازیکن مصدوم داشتند. اما به بازیکنان خود اطمینان داریم. ان شاءالله فردا بازی خوبی انجام بدهیم و با سه امتیاز بازی را ترک کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود خط حمله پرسپولیس قدرت زیادی ندارد، گفت: شانس در فوتبال خیلی دخیل است. بعضی مواقع ساده ترین توپها هم از دست می رود. قشنگی فوتبال به این لحظات است.

مربی شهرخودرو ادامه داد: در بازی قبلی حق ما پنالتی در دقیقه 93 نبود ولی داور تصمیمش را گرفته بود و هرچه اعتراض هم کنیم تصمیم عوض نمی شود.

نوازی شرح داد: بازی سختی با پرسپولیس داریم. فرقی نمی کند کجا باشیم. شرایط فوتبال برای همه یکسان است و هر تیمی انسجام داشته باشد و از موقعیت هایش استفاده کند، نتیجه می گیرد.

وی تاکید کرد که در غیاب مهدی رحمتی به دلیل محرومیت، هدایت تیم را از کنار زمین بر عهده خواهد داشت. وی گفت: بگومگوی کوچکی بین رحمتی و داور در بازی قبل رخ داد و داور هم تصمیم گرفت او را اخراج کند.

مربی شهرخودرو با اشاره به مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: همسترینگ قاسمی نژاد هنوز مشکل دارد و تا این لحظه که به بازی نمی رسد. فرشاد فرجی هم مصدوم است. در سه بازی گذشته تیم خود را کامل در اختیار نداشته ایم و ان شاءالله از این به بعد تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سختی با پرسپولیس داریم، فرجی و قاسمی نژاد مصدوم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی با پرسپولیس داریم، فرجی و قاسمی نژاد مصدوم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید