بمب خبری نو؛ مهاجم یوونتوس در راه پرسپولیس؟!

به گزارش همیار مشاوره، پیغام مهاجم صربستانی به زبان فارسی در صفحه اینستاگرام شخصی اش خبرساز شد.

بمب خبری نو؛ مهاجم یوونتوس در راه پرسپولیس؟!

پس از رسمی شدن قرارداد یک ساله یورگن لوکادیا با پرسپولیس تا حدود زیادی خیال طرفداران سرخ پوشان مرکز از بابت حضور یک مهاجم هدف خارجی و باکیفیت در این تیم راحت شد، اما با توجه به درخواست گل محمدی برای حضور یک مهاجم خاجی دیگر در پرسپولیس هنوز برآورد های زیادی در مورد بعضی گزینه های مد نظر سرخ ها شنیده می گردد.

شیخ دیاباته که سابقه بازی برای استقلال و آقای گلی در لیگ برتر ایران را دارد با انتشار یک استوری که نشان از سفر او به ایران دارد، باعث شد تا از این مهاجم به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس یاد گردد.

بعلاوه لحظاتی پیش یک استوری جالب در اینستاگرام از لوکا مارکوویچ مهاج 22 ساله صربستانی که محصول آموزشگاه باشگاه ستاره سرخ بلگراد است و سابقه حضور در تیم های کروتونه و تورینو ایتالیا و بعلاوه تیم زیر 19 سال یوونتوس را در کارنامه دارد، منتشر شد که در آن ویدئو وی با نوشتن جملات فارسی برای ارتش سرخ که همان لقب باشگاه پرسپولیس است آرزوی موفقیت نموده است.

در این ویدئو که نشان می دهد وی در یکی از باشگاه بدنسازی در تهران مشغول تمرینات بدنسازی است. این درحالیست که قرارداد مارکوویچ10 تیر ماه با باشگاه ستاره سرخ بلگراد به اتمام رسیده و اکنون این مهاجم 22 ساله صرب بازیکن آزاد به شمار میرود.

در حال حاضر قیمت مارکوویچ حدود 330 تا 400 هزار یورو است و می توان گفت که پرسپولیسی ها برای جذب این بازیکن با مشکل اقتصادی روبرو نخواهند شد.

مارکوویچ در استوری خود نوشت: با تشکر از همه طرفداران برای حمایت های شما، امیدوارم که به زودی خبر های خوبی برای شما بیاورم، ارتش سرخ.

منبع: اندازه

منبع: فرارو

به "بمب خبری نو؛ مهاجم یوونتوس در راه پرسپولیس؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب خبری نو؛ مهاجم یوونتوس در راه پرسپولیس؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید