بازی های جالبی که امشب در جام جهانی برگزار می شود

به گزارش همیار مشاوره، بازی ها جام جهانی امشب در گروه G هم پیگیری می شود. در این گروه صعود برزیل با شش امتیاز قطعی شده، ولی هنوز تکلیف تیم بعدی مشخص نیست. برزیل با شش و سوئیس با سه امتیاز در رده های اول و دوم قرار گرفته اند و کامرون و صربستان هم با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

بازی های جالبی که امشب در جام جهانی برگزار می شود

کامرون - برزیل

کامرون در مقایسه با دو رقیب دیگر برای رفتن به یک هشتم نهایی کار دشوارتری پیش رو دارد. آن ها یک امتیاز گرفته اند و اگر می خواهند به مرحله بعدی بروند باید برزیل را شکست دهند و امیدوار باشند که سوئیس هم برنده نشود. هر دو کار کمی سخت است؛ نه کامرون در شرایطی است که بتواند برزیل آماده را شکست دهد و نه سوئیس به این راحتی ها فرصت پیش رو را از دست می دهد. برزیلی ها هم که نمایش خوبی داشته اند؛ دو برد و دو کلین شیت داشته اند و به نظر می رسد همچنان عطش پیروزی دارند. در شش مصاف بین کامرون و برزیل، شیر های رام نشدنی فقط یک بازی را از حریف بزرگ شان برده اند و پنج بازی را باخته اند. تنها برد کامرون به سال 2003 در جام کنفدراسیون ها برمی شود.

صربستان - سوئیس

این یکی بازی عجیب و غریبی از آب درخواهد آمد. اگر برزیل برنده شود، سوئیس با یک تساوی هم کارش راه می افتد؛ ولی صربستان قرار نیست به این سادگی ها پا پس بکشد. آن ها می دانند در صورت شکست کامرون برابر برزیل، با بردن سوئیس به مرحله بعدی می روند. بازی با سوئیس با توجه به حواشی چهار سال قبل و مسائل سیاسی ای که با شادی گل ژاکا و شکیری پیش آمد، حساس تر و حیثیتی تر شده است. در بازی چهار سال قبل نیز تیمی بودند که ابتدا گل زد، اما در نهایت بازنده میدان را ترک کرد. از زمانی که عقاب ها با نام صربستان در جام جهانی شرکت کرده اند، تابه حال پیروز به صعود از مرحله گروهی نشده اند.

امشب ژردان شکیری با حضور در ترکیب سوئیس به رکورد استفان لیششتاینر و والون بهرامی خواهد رسید که با 10 بازی باسابقه ترین های سوئیس در جام جهانی هستند. شکیری 9 مرتبه در جام جهانی بازی کرده و چهار گل هم زده است.

در گروه H نیز دو بازی برگزار می شود تا تکلیف تیم دوم صعود کننده مشخص شود. در این گروه، پرتغال با شش امتیاز صعود خود را قطعی کرده، اما رقابت برای تیم دوم مجذوب کننده است.

کره جنوبی - پرتغال

در حالی که تصور می شد کره جنوبی برای تمامی تیم های این گروه چالش ایجاد کند، اما بعد از یک تساوی مقابل اروگوئه، ناباورانه به غنا باخت تا برای صعود به دردسر بیفتد. حالا همه چیز به، اما و اگر کشیده شده و علاوه بر اینکه باید پرتغال را ببرند، نیم نگاهی نیز به بازی هم زمان خواهند داشت. این در حالی است که پرتغال با کسب یک تساوی هم صدرنشینی اش در این گروه را قطعی می کند.

غنا - اروگوئه

این یکی هم از آن دست بازی های حیثیتی است که علاوه بر داستان صعود، قصه یک انتقام را هم در دل دارد. 12 سال است که غنایی ها به فکر این هستند که روزی یک جایی به اروگوئه بخورند و انتقام آن بازی جنجالی سال 2010 را بگیرند. غنا می توانست با حضور در نیمه نهایی جام جهانی تاریخ ساز شود و شایستگی اش را هم داشت، اما هَند دقیقه آخری سوارس مانع شان شد. حالا غنا که تصور نمی شد در این گروه شانس صعود داشته باشد، با شکست کره جنوبی از این تیم و اروگوئه بالاتر قرار گرفته است. غنا در صورت شکست کره، با یک تساوی صعود می کند. غنا و اروگوئه یک مرتبه به مصاف هم رفته اند که آن بازی سال 2010 را اروگوئه در ضربات پنالتی برد.

منبع: فرارو

به "بازی های جالبی که امشب در جام جهانی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های جالبی که امشب در جام جهانی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید