ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 نوید یک بازی وفادارانه را می دهد

به گزارش همیار مشاوره، پس از شایعه های متعدد، چند ماه پیش کونامی به صورت رسمی از بازسازی بازی متال گیر سالید 3 با نام متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر (Metal Gear Solid Delta: Snake Eater) رونمایی کرد. اکنون اولین تریلر گیم پلی این بازی به نمایش درآمده است.

ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 نوید یک بازی وفادارانه را می دهد
  • بازسازی متال گیر سالید 3 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

معرفی این بازی در چند ماه قبل واکنش های مختلفی را دربرگرفت. بعضی از این اتفاق راضی و بعضی دیگر از تریلر بازی ناامید شده بودند. شاید آن ناامیدی ها از بازگشت مناسب متال گیر سالید 3 را بتوان با اولین تریلر گیم پلی نسخه بازسازی شده متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر تا حدودی رفع کرد که واقعاً در ظاهر در این تریلر خوب به نظر می رسد.

همان طور که در تریلر نو این بازی مشاهده می کنید، بیگ باس را می بینیم که از میان جنگل ها، از روی پل های چوبی، از میان سنگرهای جنگ جهانی دوم و منطقه ها آشنای دیگر بازی اصلی عبور می نماید. در این تریلر هیچ اشاره ای به داستان بازی نشده اما یک چیز را روشن می نماید: این بازسازی از نظر بصری زیبا خواهد بود و بازی به نظر وفادارانه و نسبت به نسخه اصلی دست نخورده است - دقیقاً همان چیزی که از بازسازی یک بازی کلاسیک سال 2004 در سال 2023 انتظار دارید.

با توجه به اطلاعات رسمی که در این تریلر اعلام شده، این نمایش از انجین بازی (in-engine) و به صورت همزمان گرفته شده است. نکته قابل توجه این است که اولین تریلر گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 نشان می دهد که این نسخه با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در حال توسعه است. همین موضوع شاید بتواند توجیه مناسبی برای شرایط چشم نواز بازی از نظر بصری باشد. طبق این تریلر، به نظر می رسد که بتوانیم انتظار یک بازسازی یک به یک و وفادارانه را داشته باشیم و ظاهراً طراحی مراحل و طراحی بازی در این نسخه تفاوت خاصی نکرده است.

  • از روسیه با عشق؛ مروری بر متال گیر سالید 3 (2004)

  • آنچه متال گیر سالید 3 درباره هایپررئالیسم می گوید

بازی متال گیر سالید: اسنیک ایتر (Snake Eater) در ماه می و در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس رونمایی شد اما جالب است که تریلر نو در یکی از رویدادهای اخیر ایکس باکس نمایش داده شد. متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر (به وسیله استیم) عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این عنوان هنوز معین نشده است. نسخه اصلی بازی متال گیر سالید 3 در سال 2004 منتشر شد. این بازسازی هم مانند نسخه اصلی، پیش درآمدی بر سری متال گیر سالید است که داستان بیگ باس را روایت می نماید. شما می توانید تریلر نو بازسازی متال گیر سالید 3 را در پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 نوید یک بازی وفادارانه را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3 نوید یک بازی وفادارانه را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید