در این مکان ها، به دنیای فیلم های ترسناک قدم بگذارید!

به گزارش همیار مشاوره، ترسناک ترین جاذبه های اروپا

از قلعه دراکولا و مکان های مه گرفته و ترسناک گرفته تا بناهای رها شده و زنگ زده، نماد های فیلم های ترسناک را می توانید در این مقاصد واقعی در اروپا ببینید. این جاذبه ها با افسانه های تاریخی و ترسناک و حوادث غم انگیز شناخته شده اند. مقاصدی که با توجه به ظاهر رها شده و مه گرفته شان، از مقاصد محبوب دارک توریسم هم به شمار می آیند. با خبرنگاران همراه باشید تا با ترسناک ترین جاذبه های اروپا آشنا شوید.

در این مکان ها، به دنیای فیلم های ترسناک قدم بگذارید!

قلعه برن (Bran)، ترانسیلوانیا، رومانی

ترانسیلوانیا، منطقه ای کوهستانی در مرکز کشور رومانی و یکی از ترسناک ترین جاذبه های این کشور است. با توجه به استفاده از نام و چشم انداز ها این منطقه در فیلم های ترسناک و مربوط به دراکولا، نام ترانسیلوانیا عملا مساوی با دراکولا است. گرچه سازندگان این فیلم ها داستانی تخیلی را روایت می کردند، اما تا حدودی از یک واقعیت تاریخی الهام گرفته بودند. روایاتی وجود دارد که در حدود صد ها سال پیش، این قلعه، خانه یکی از دراکولاهای خشن و ترسناکی بوده که بر ترانسیلوانیا حکمرانی می کرد! ویلاد سوم، به خشونت بی اندازه معروفیت داشت و داستان وحشی گری هایش در تمام اروپا معروف بوده است. در یکی از موقعیت های بحرانی، او 20 هزار سرباز را در دور تادور مرکز تارکوویست قرار داد تا از آن محافظت کنند و این کارش نتیجه داد!

دژ های مانسل (Maunsell)، رودخانه تامس، انگلستان

این دژهای زنگ زده، ویران و رها شده، آثار عجیب به جای مانده از جنگ جهانی دوم و از ترسناک ترین جاذبه های انگلستان هستند. زمانی که لندن تحت حملات هوایی از سمت آلمان قرار گرفت، این دژ ها برای دفاع در مقابل این حملات هوایی ساخته شدند و بعد از جنگ بدون استفاده باقی ماندند. جدا از تاریخچه جنگی این دژها، آن ها همچنین به خاطر کاربردشان به عنوان ایستگاه رادیویی دریایی در سال 1960 میلادی شناخته می شوند.

سدلک اوساری (Sedlec Ossuary)، کوتنا اورا، جمهوری چک

نمایش ترسناک استخوان های این کلیسا، یکی از ترسناک ترین جاذبه های چک، از طریق نجاری به نام فرانتیسک در سال 1870 میلادی به عنوان یادبودی برای مرگ بیش از 70 هزار نفر ساخته شد. این استخوان ها 300 سال پیش از ساخت بنای نو این کلیسا از خاک خارج شدند. این استخوان ها از گورهای دسته جمعی قربانیان طاعون درقرن چهاردهم به دست آمده است. فرانتیسک با نگرشی متفاوت، این استخوان ها را به صورت تزیینی و با چیدمان خاصی به کار برده است.

شهر مردگان، اوستیا، روسیه

در نگاه اول ممکن است این بنا ها، تنها مجموعه ای از ساختمان های کوچک روی تپه در غرب روسیه به نظر بیایند، اما اگر کمی از نزدیک تر به آن ها نگاه کنید، چهره ترسناکی به خود می گیرند. هرکدام از این بنا ها در واقع آرامگاهی هستند که یکی از اعضای خانواده اوستیا را به همره لباس ها و وسایل شان در خود جای داده اند.

اگر به این موضوع شک دارید، می توانید از طریق پنجره های روی این قبر ها، داخل آن ها را ببینید. بر اساس گزارشات تاریخدانان محلی، زمانی که بیماری طاعون در این منطقه فراگیر شد، افراد محلی از آنجایی که می دانستند بعد از مرگشان شخصی برای دفن کردنشان وجود نخواهد داشت، بر بالای قبر از دست رفتگانشان می نشستند و منتظر مرگ غریب الوقوع خود می ماندند! این مکان بدون شک از ترسناک ترین جاذبه های روسیه به شمار می آید.

منبع: www.gapyear.com

منبع: الی گشت

به "در این مکان ها، به دنیای فیلم های ترسناک قدم بگذارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این مکان ها، به دنیای فیلم های ترسناک قدم بگذارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید