تبلیغات آنلاین عامل ایجاد تحول استارتاپ ها
به گزارش همیار مشاوره، امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات در صفحه کاربری خود در توئیتر اظهار داشت: 10 درصد از کل ترافیک بین الملل اینترنت ایران، مربوط به تبلیغات است و تبلیغات آنلاین می تواند کسب و کارهای نوپا را متحول کند.
ناظمی در توئیتر نوشت: تحلیل ترافیک بین الملل اینترنت کشور شاخص مناسب رفتار کاربران ایرانی و شناسایی فرصت هاست. 10 درصد از کل ترافیک مربوط به تبلیغات است؛ شاخصی که نشان می دهد همچنان حوزه تبلیغات، یک اقیانوس آبی برای شرکت های نوپا است و البته احتیاج زیادی به برطرف موانع نیز دارد.
لازم به ذکر است عبارت اقیانوس آبی اولین بار در سال 2005، در کتاب راهبرد اقیانوس آبی مطرح شد؛ نویسندگان کتاب راهبرد اقیانوس آبی معتقد هستند که تنها راه پیروزی در رقابت، توقف کوشش برای پیروزی در رقابت است و به جای ورود به رقابت خونین در اقیانوس سرخ، باید وارد فضای بازار نامحدود اقیانوس های آبی شد و دست به خلق تقاضا زد. بازاری که در آن هنوز قواعد بازی تعیین نشده است و فرصتی برای رشد بسیار سودآور وجود دارد.
منبع: ایران آنلاین