خانه موزه استاد شهریار با سرانجام تغییرات در مدیریت شهری افتتاح می گردد

به گزارش همیار مشاوره، جواد وند نوروز، رئیس بنیاد فرهنگی مقبرةالشعرای استاد شهریار در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره افتتاح خانه موزه استاد شهریار اعلام کرد: مقرر بود، خانه موزه استاد شهریار، مهر ماه در پارک بهجت آباد تهران افتتاح گردد؛ اما با توجه به تغییرات در مجموعه شهرداری، زمان افتتاح به زمان دیگری موکول شده است.

خانه موزه استاد شهریار با سرانجام تغییرات در مدیریت شهری افتتاح می گردد

وی با احتمال افتتاح خانه موزه استاد شهریار تا چند هفته دیگر، اضافه کرد: در بنیاد فرهنگی مقبرةالشعرای استاد شهریار تصمیم گرفته شده تا خانه موزه استاد شهریار، به عنوان مرکز ادبی اندازه ادب و شعر دوستان باشد؛ علاوه براین یکی از برنامه های مهم بنیاد -که در حال برنامه ریزی است- برگزاری همایشی بین المللی درحوزه شعر و ادب فارسی است.

خانه موزه استاد شهریار در پی مصوبه کمیسیون بند 6 ماده 55 قانون شهرداری در ضلع شمالی بوستان بهجت آباد افتتاح خواهد شد. بخشی از آثار و دست نوشته های استاد شهریار هم اکنون گردآوری شده و آماده ارائه به علاقه مندان در این موزه است. محله بهجت آباد در مرکز تهران و در محدوده خیابان ولی عصر و بلوار کریمخان زند بود و بوستانی به همین نام در آن واقع است که از نظر اهمیت فرهنگی، صندلی ارزشمندی در میان پارک های تهران دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "خانه موزه استاد شهریار با سرانجام تغییرات در مدیریت شهری افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه موزه استاد شهریار با سرانجام تغییرات در مدیریت شهری افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید