خبرنگاران ایران حمله تروریستی داعش در کابل را محکوم کرد

به گزارش همیار مشاوره، تهران - خبرنگاران - وزارت امور خارجه حمله تروریستی به مراسم بیست و پنجمین سالگرد شهادت عبدالعلی مزاری رهبر فقید حزب وحدت افغانستان در کابل را که منجر به شهید و مجروح شدن ده ها تن از مردم بی گناه و مظلوم این کشور شد، به شدت محکوم کرد.

خبرنگاران ایران حمله تروریستی داعش در کابل را محکوم کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه ، سید عباس موسوی با محکوم کردن حمله تروریستی روز آدینه به مراسم سالگرد شهید عبدالعلی مزاری را که در آن ده ها نفر از مردم شرکت کننده در مراسم شهید و زخمی شدند به شدت محکوم کرد و با دولت و ملت افغانستان و خانواده های قربانیان این حادثه شوم تروریستی ابراز همدردی کرد.

در حمله گروه تروریستی داعش به مراسم یادبود سالروز شهادت عبدالعلی مزاری رهبر فقید حزب وحدت در غرب کابل که پیش از ظهر روز آدینه (به وقت محلی) انجام شد، تا به امروز 23 تن کشته و 33 نفر دیگر هم زخمی شدند.

حامد کرزی رییس جمهوری سابق، عبدالله عبدالله رییس اجرایی، محمد محقق معاون ریاست اجرایی و محمدکریم خلیلی رییس شورای عالی صلح افغانستان در این مراسم حضور داشتند و به هیچ یک از آنها آسیب نرسیده است.

مراسم یادبود عبدالعلی مزاری سال گذشته نیز هدف حمله مهاجمان مسلح قرار گرفته بود که سال گذشته نیز داعش مسوولیت آن را پذیرفته بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل نیز با صدور بیانیه ای و ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان حمله تروریستی در این مراسم و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان حادثه، اطمینان داد که چنین وقایعی نمی تواند اهداف شوم عاملان آن را برای لطمه زدن به وحدت ملی افغانستان محقق کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ایران حمله تروریستی داعش در کابل را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایران حمله تروریستی داعش در کابل را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید