دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از کوشش اساتید و معلمان تقدیر کرد

به گزارش همیار مشاوره، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی از کوشش اساتید و معلمان در روز هایی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا بوده و چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگاه داشته اند، تقدیر کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از کوشش اساتید و معلمان تقدیر کرد

به گزارش گروه دانشگاه همیار مشاوره، سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیغامی از معلمان مدارس و اساتید دانشگاه ها که در روز هایی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگاه داشته اند تقدیر و تشکر کرد که متن پیغام به این توضیح است:

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، موجب نشد تا تعلیم و تعلم در ایران عزیز تعطیل گردد و استمرار جریان مبارک علم آموزی در کشور، مرهون فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز و بزرگوار است.

درود بر معلمان و استادان گرامی که در روز های تعطیلی مدارس و دانشگاه ها دلسوزانه و مشفقانه و با گذشت از اوقات فراغت خود چراغ تعلیم و تعلم را روشن نگاه داشتند و بدون شک ملت قدرشناس ایران، این کوشش ها را با دیده سپاس و احترام می نگرد و قدردان معلمان و اساتیدی است که با احساس مسئولیت نگذاشتند چرخه علم آموزی کم فروغ گردد.

این کوشش موفقیت آمیز از آنجا ناشی می گردد که ریشه همه پیشرفت ها و موفقیت ها در استمرار جریان تعلیم و تعلم و حل مسائل اساسی کشور و معلمین و اساتید توانمند، متخصص، مومن، مسئولیت پذیر و دلسوز است که به صورت خستگی ناپذیر صحنه دانش پروری را شاداب و شکوفا می نمایند.

جامعه علمی کشور از هوش و خلاقیت همراه با سازگاری اندیشمندانه با شرایط متفاوت برخوردار است و به خوبی آزمون خود را در بهره گیری از عقلانیت سیستمی و استفاده مفید از فنآوری های جدید با موفقیت به ثمر رساندند. همین جا لازم می دانم از سرکار خانم شهیمه صفایی معلم بزرگوار گیلانی که در سن 67 سالگی صمیمانه و بدون هیچ تکلفی در سنگر آموزش ادای وظیف می نمایند و از امکانات فنآوری های جدید به خوبی و موثر استفاده می نمایند، تشکر خاص داشته باشم.

همچنین از کوشش های مدبرانه وزیر محترم آموزش و پرورش، جناب آقای حاجی میرزایی، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر غلامی و وزیر محترم و خستگی ناپذیر بهداشت و درمان، آقای دکتر نمکی و جناب آقای دکتر ستاری معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری تشکر و قدردانی ویژه دارم و از خدای سبحان برای همه کارگزاران علم و دانش سالی سراسر نعمت و رحمت همراه با سلامتی و موفقیت را آرزومندم.

بطور حتم با توان بالا و والای متخصصین کشور عزیزمان شاهد ایرانی به مراتب قدرتمندتر از گذشته خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از کوشش اساتید و معلمان تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از کوشش اساتید و معلمان تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید